krikkert Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 På Altinn får man kopi av den selvangivelsen som er lagt til grunn for skatteoppgjøret. Det er en kolonne for hva du har oppgitt og en kolonne for hva Skatteetaten mener er riktig. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Får ikke mine før i oktober Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 22 tusen sårt trengte kroner er endelig på konto! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Du kan sjekke skatteoppgjøret på altinn.no. Endringer du har gjort skal være med der. Husk at kjøregodtgjørelser har et minstefradrag - og at fradraget slik det kalkuleres når du leverer selvangivelsen ikke er det samme beløpet du får tilbake, da det er kun et fradrag. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 gah ! Regner med alle skal ha fått oppgjøret nå. ikke et BREV , ikke noe som helst info om at jeg får det først til høsten . Forbannet nå ! Ikke engang oppdatert info på altinn. Spurte dama på det lokale skattekontoret om de som retter selvangivelsen må vente til høsten , NEEEEIDA sa hun, får det nå i juni Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg har ikke fått pengene enda Drar på ferie på torsdag, så det hadde vært fint og fått de før den dagen. Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg har heller ikke fått enda heller.. Er det noen rekkefølge når det utbetales? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Går etter Sør , midt , nordnorge osv osv . Men virker som de fleste skulle hatt de nå , de som ikke har fått enda, får ikke . Drømmer om at jeg har de på konto hver natt, desverre er det bare en drøm inntil oktober Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Går etter Sør , midt , nordnorge osv osv . Men virker som de fleste skulle hatt de nå , de som ikke har fått enda, får ikke . Drømmer om at jeg har de på konto hver natt, desverre er det bare en drøm inntil oktober Fikk brev i posten den 24. juni om at pengene er på vei.. Det går så treeeegt... Bor forresten i Midt-Norge om det skulle ha noen betydning. Endret 29. juni 2010 av Dr3ad Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Går etter Sør , midt , nordnorge osv osv . Men virker som de fleste skulle hatt de nå , de som ikke har fått enda, får ikke . Drømmer om at jeg har de på konto hver natt, desverre er det bare en drøm inntil oktober Jeg har ikke fått penger enda, men har fått skatteoppgjøret. Kontonummer stemmer også. Bor i Oslo. Hvis man ikke får penger før til høsten får man da beskjed om det? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 ja , skal få eget brev om det. men kan ikke se jeg har fått det selv Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er kemneren i Oslo som står for utebetaling, det står på nettsidene at man kan ringe hvis det har gått mer enn 2 uker uten utbetaling. Lenke til kommentar
sgc Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Bump... *kremt* oktoberutbetalingen da? VG sier Resten får skatteoppgjør til høsten - rundt 21. oktober Endret 13. oktober 2010 av sgc Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Neste uke tenker jeg , så skal skattelistene + oppgjøret være ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå