Gå til innhold

Dato for når skattepenger utbetales

Osturn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan sjekke skatteoppgjøret på altinn.no. Endringer du har gjort skal være med der. Husk at kjøregodtgjørelser har et minstefradrag - og at fradraget slik det kalkuleres når du leverer selvangivelsen ikke er det samme beløpet du får tilbake, da det er kun et fradrag.

Lenke til kommentar

gah ! Regner med alle skal ha fått oppgjøret nå. ikke et BREV , ikke noe som helst info om at jeg får det først til høsten . Forbannet nå ! Ikke engang oppdatert info på altinn. Spurte dama på det lokale skattekontoret om de som retter selvangivelsen må vente til høsten , NEEEEIDA sa hun, får det nå i juni

Lenke til kommentar

Går etter Sør , midt , nordnorge osv osv .

Men virker som de fleste skulle hatt de nå , de som ikke har fått enda, får ikke .

Drømmer om at jeg har de på konto hver natt, desverre er det bare en drøm inntil oktober :p

Fikk brev i posten den 24. juni om at pengene er på vei.. Det går så treeeegt... :sleep: Bor forresten i Midt-Norge om det skulle ha noen betydning.

Endret av Dr3ad
Lenke til kommentar

Går etter Sør , midt , nordnorge osv osv .

Men virker som de fleste skulle hatt de nå , de som ikke har fått enda, får ikke .

Drømmer om at jeg har de på konto hver natt, desverre er det bare en drøm inntil oktober :p

Jeg har ikke fått penger enda, men har fått skatteoppgjøret. Kontonummer stemmer også. Bor i Oslo.

Hvis man ikke får penger før til høsten får man da beskjed om det?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...