Osturn Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hellu Når sånn ca er det at skattepengene blir utbetalt? Mener det er i juni en gang, eller i oktober... Just curious... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Rundt den 20 juni..Sånn ca. Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Jippi, i såfall rett før ferien;) Nei, planlegger litt med tanke på kjøp av en mini-pc. Hadde helt glemt at eg hadde litt tilgode på skatten:D Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det blir deilig (18k tilbake) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Blir det streik fra midnatt av vil man i verste fall måtte vente til etter sommeren..liten FYI. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Skatteoppgjør i juni: De fleste lønnstakere og pensjonister får skatteoppgjøret i juni. Dette er skattytere med forholdsvis enkle skatteforhold. Skatteoppgjøret er klart onsdag 24. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. Første termin restskatt skal betales innen 20. august. Fristen for å klage på likningen er 10. august. De som får skatteoppgjøret til høsten får beskjed om dette i eget brev. sakset fra http://www.skatteetaten.no/Templates/Artik...;epslanguage=NO Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja det er godt når man får penger, og ikke trenger å betale. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Utbetaling starter 24/6 ? Ikke lenge igjen nå da. Fikk igjen 20 lapper her Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Blir deilig å få igjen over 6k. Og får tilbake de pengene jeg kommer til å bruke i helga den 24. Trodde de kom rundt 22. jeg. Men men, får klare meg et par dager uten penger. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 viss dem starter den 24 sender dem ut til alle da den dagen, borsett fra dem som får etter sommeren da, slik at det da er ganske sikkert at man har dem dagen etterpå på konto? eller er det mye jobb slik at dem ikke får sendt ut til alle den 24 slik at noen kansje ikke får dem før etter helga osv?? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tviler på at du får pengene på konto nøyaktig den 24, men de kommer ganske raskt etterpå. I fjor fikk jeg de 2 dager etter oppgjøret ble sendt ut. Men, bare slik at du ikke blir skuffa... Det er ingen som garanterer deg at du har de innen helga. Det er det ingen som vet. Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Så greit å få litt mer penger! ^^ Jeg skulle fått beskjedne 10k, men pga. en idiot av en regnskapsfører så har han skrevet for lite lønn ca. 1500,- under og i tillegg ca. 1500,- for lite skatt også... Og at jeg begynte ca. 1 mnd senere en det jeg gjorde. Og på toppen av det hele så har regnskapsførerer rotet det til slik at mange regninger(Til arbeidsgiver) som egentlig skulle vært betalt av en eller annen grunn har kommet tilbake som purring/inkasso! Og dermed så har ikke den tidligere sjefen min tid til å se på feilene i min lønn...! For ordens skyld: Det er snakk om en dørvakt jobb natt til søndag hver helg så det er ikke så mye penger det var snakk om i sånn total lønn! Noen som vet sånn ca. hvor mye jeg taper pga. slurvet ifra regnskapsføreren? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 viss dem starter den 24 sender dem ut til alle da den dagen, borsett fra dem som får etter sommeren da, slik at det da er ganske sikkert at man har dem dagen etterpå på konto? eller er det mye jobb slik at dem ikke får sendt ut til alle den 24 slik at noen kansje ikke får dem før etter helga osv?? Nei, utbetalingen starter 24 og de kan holde på ca en uke. Så fult mulig pengene dine ikke kommer før den 28 foreksempel. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg er blakk nå, så blir greit å få 30 lapper rennende inn Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Misunner dere som jobber fulltid og har litt større marginer enn studenter Får igjen 1700 her. De er ikke kommet inn enda heller, grrr. Endret 25. juni 2009 av data_jepp Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hmm, fikk ingenting igår jeg. Er det sannsynlig at det kan komme idag da? Lenke til kommentar
Tullejenta Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Mine 33000,- kom i dag Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har ikkje fått dei eg heller. Dei byrja utbetalinga igår og vil fortsette i eit par dagar, så vidt eg har forstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå