veluci Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hei.. skal bestille mac via sånn Loan på apple sine hjemmesider. så får eg en mail av de etter att eg har bestilt macen, hvor det står: Please sign and return your financing agreement promptly to avoid any delay in processing your order. IMPORTANT NOTE: If your signed financing agreement is not received within 30 days of the date of this order acknowledgement, your order will be cancelled. Alternatively, if you decide to simply place a new order you do not need to contact us to cancel your existing order, as it will be cancelled automatically in 30 days. hva er det for noe?? fikk ikke noe vedlegg eller en ekstra mail, så vet liksom ikke hva jeg skal skrive under på.. hjelp? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) hadde akkuratt samme problemer som deg, endte opp med at jeg måtte ringe til apple for å få disse papirene tilsendt på mail. edit: fant igjen skjemaet jeg fikk tilsendt, er ca en måned siden jeg fikk det så regner ikke med det har forandret seg i løpet av den tiden. NO_loan_app.doc Endret 26. mai 2009 av trrunde Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ta en telefon til Apple, som nevnt på deres nettsider er dette et alternativ og gjør prosessen raskere. Salgspersonen fra Apple vil ta ned informasjonen nevnt på skjemaet over og gi dette videre til GE Money Bank i forhold til din ordre. Salgspersonen kommer så tilbake til deg med resultatet av søknaden og lånekontrakten kommer så rekommandert i posten etter 3-4 dager om alt går i orden med søknaden. Send kontrakten og annen informasjon som GEMB trenger i retur til GEMB, og så fort kontrakt og konto er fullt opprettet sender Apple ut ordren på maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå