linhlol Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Fikk knust skjermen på mobilen for 1 uke siden, og lurte på om det var noe garanti eller noe som kunne gjøres rundt det? ;/ Eller er det kun reperasjon som gjelder? Endret 26. mai 2009 av linhlol Lenke til kommentar
JonChris Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fikk knust skjermen på mobilen for 1 uke siden, og lurte på om det var noe garanti eller noe som kunne gjøres rundt det? ;/ Eller er det kun reperasjon som gjelder? Er det du som har knust skjemen? Eller knuste den helt av seg selv? Neida, fra spøk til alvor, dette er noe som ikke dekkes av garanti, ettersom skaden er din egen feil. Du kan eventuellt prøve å bytte selv, skjerm bestiller du her :http://www.mytrendyphone.no/shop/sony-ericsson-c905-13146p.html Lenke til kommentar
techgirl Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har også klart å knuse skjermen på min SE C905. Sukk... Er det vanskelig å skifte skjerm selv når man aldri har gjort det? Noen som kan anbefale et verksted som gjør det? Og hva vil det eventuelt koste, sånn cirka? Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du kan gå dit du kjøpte tlf og høre med dem om de kan sende den inn og få den reparert. Mest sannsynlig kommer det på en ca 1000kr +/- noen hundringser. Godkjente SE verksteder i Norge finner du her Tror de fleste bruker Deltaservice. Lenke til kommentar
JonChris Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har også klart å knuse skjermen på min SE C905. Sukk... Er det vanskelig å skifte skjerm selv når man aldri har gjort det? Noen som kan anbefale et verksted som gjør det? Og hva vil det eventuelt koste, sånn cirka? Skifte skjerm er ikke veldig vanskelig, men man bør være forsiktig. Det finnes flere oppskrifter på dette på interwebben. Her er et eksempel: http://www.wonderhowto.com/how-to-change-t...-ericsson-c905/ Bare bruk videoen til w880, er mye det samme.. Lykke til :-) Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 La de som jobber med dette gjøre jobben. Ikke ta sjansen på å bytte selv. Er vanvittig mye som kan gå galt. Selv om dere har sett en video på youtube så betyr ikke det at dere vet hva dere driver på med. Jeg har sett igjennom endel av videoene som ligger på youtube. De gjør mye feil i forhold til hvordan det skal og bør gjøres. For å si det på en annen måte: Hadde jeg gjort det slik de gjør det på youtube så hadde jeg vært arbeidsledig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå