Steinegal Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 2 og en halv mm til venstre. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hva er galt med dere a ? Goop trenger du ikke å skifta på laaaang lang tid. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Skifter hver gang jeg setter på kjøleren, gidder ikke ta av kjøleren for bare å legge goop på. Blir hyppig nok uansett Dersom jeg ikke drev å bytte kjølere, skifte cpu osv så ville jeg vel bytta 1-2 ganger i året Lenke til kommentar
Edson Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 hehehe newbie spørsmål :oops: Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Strengt talt. Det skal ikke være nødvendig å bytte goop så ofte som 2-3 ganger i året. Når man tenker på at ikke-overklokkede maskiner skal kjøre på "goopen" ut levetiden. (Som per teknisk definisjon er satt til 5 år i norge, men spør du fks Intel er levetiden mye lengre). Om man har en moderat overklokking. Dvs ikke no peliter eller vapo's og voltcore mod's. Kan jeg virkelig ikke se nødvendigheten med å bytte goop. Om man derimot har en ekstrem varme/kulde front i goopen, kan det jo være lurt å sjekke den iallefall en gang etter 6 mnd for å se hvordan det ser ut. Om det ikke er så ille, sjekke det en gang til etter nye 12 mnd. (selvsagt etter et nytt lag med goop). Sånn er iallefall mitt syn på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå