Xlution Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kjøpte meg 32pg6000 for 2 uker siden, også nesten nederst til høyre så er det en sånn bitte liiiiiiite blinking når det er svart bakgrunn. Man merker det ikke hvis man ikke er 30cm fra tvn eller noe sånt, meeeen likavel liksom. Går det an å få fiksa det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-193427 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kjøpte meg 32pg6000 for 2 uker siden, også nesten nederst til høyre så er det en sånn bitte liiiiiiite blinking når det er svart bakgrunn. Man merker det ikke hvis man ikke er 30cm fra tvn eller noe sånt, meeeen likavel liksom. Går det an å få fiksa det? sende til reparasjon? Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Pixelfeil er ganske vanskelig å fa fikset på en plasmaskjerm. Jeg tror ikke LG har pixelgaranti, så da må du dekke en eventuell reparasjon selv. Sjekk for sikkerhetsskyld med LG om de dekker noe angående pixelfeil. Normalt regnes noen få pixelfeil som noe man må leve med. Om du enda har angrerett, kan du benytte den, men da må du selv dekke frakt. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 LG har kun pixelgaranti på sine full-hd tv'r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå