Turbo sindre Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei Saitek ecplipse 2 tastaturet mitt tok kvelden på skrivebordet her nettopp etter en ufrivillig dusj Har noen et tastatur å anbefale meg? Må ha media knapper og kanskje noen macro knapper Ikke g15 Lenke til kommentar
Gjest medlem-193427 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 HeiSaitek ecplipse 2 tastaturet mitt tok kvelden på skrivebordet her nettopp etter en ufrivillig dusj Har noen et tastatur å anbefale meg? Må ha media knapper og kanskje noen macro knapper Ikke g15 Jeg ville anbefalt ett sånn vanntett og støvsikkert tastatur, fikk kjøpt et for 50kr på Europris , et sånn ett du kan rulle inn å sånn. Må kansje trykke litt hardt for og få knappene til og reagere men det går fint. Er ikke helt sikkert om det er macro knapper på det da, men der er sikkert flere versioner av det. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Microsoft sidewinder x6 har 6 macroknapper og mulighet for flere profiler,bakrunns belysning som kan skrus av og media knapper.har det selv og er fornøyd. HeiSaitek ecplipse 2 tastaturet mitt tok kvelden på skrivebordet her nettopp etter en ufrivillig dusj Har noen et tastatur å anbefale meg? Må ha media knapper og kanskje noen macro knapper Ikke g15 Jeg ville anbefalt ett sånn vanntett og støvsikkert tastatur, fikk kjøpt et for 50kr på Europris , et sånn ett du kan rulle inn å sånn. Må kansje trykke litt hardt for og få knappene til og reagere men det går fint. Er ikke helt sikkert om det er macro knapper på det da, men der er sikkert flere versioner av det. bilde i signaturen er fyfy. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Microsoft sidewinder x6 har 6 macroknapper og mulighet for flere profiler,bakrunns belysning som kan skrus av og media knapper.har det selv og er fornøyd. HeiSaitek ecplipse 2 tastaturet mitt tok kvelden på skrivebordet her nettopp etter en ufrivillig dusj Har noen et tastatur å anbefale meg? Må ha media knapper og kanskje noen macro knapper Ikke g15 Jeg ville anbefalt ett sånn vanntett og støvsikkert tastatur, fikk kjøpt et for 50kr på Europris , et sånn ett du kan rulle inn å sånn. Må kansje trykke litt hardt for og få knappene til og reagere men det går fint. Er ikke helt sikkert om det er macro knapper på det da, men der er sikkert flere versioner av det. bilde i signaturen er fyfy. Støtter Microsoft Sidewinder X6 det er bra har prøvd det selv, funker veldig bra til det meste du sikkert kommer til å bruke det til. Haha kjøpte du Saitek Eclipse ll, bruker det selv, men de doble støttene under bak tok kvelden etter 30 timer med CS Endret 26. mai 2009 av Verbalo Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Støttene mine hold ganske lenge. Knakk etter et lan her tror jeg. Men har tørket tastaturet for væte nå. Så om det funker like dårlig nå blir, det sidwinder. Noen erfaringer med roccat valo? Endret 27. mai 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå