Anew Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) skal du søke mot ditt uklare mål D300, Vivitar S1 @ f/8 Dagens låt: Bob Dylan - Desolation Row Se filmen hos Youtube Endret 30. juni 2009 av Anew Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) men aldri komme frem. D300, Vivitar S1 @ 70mm f/22, 1 sek, +2 1/3EV Dagens låt: Janis Joplin - Bobby McGee Se filmen hos Youtube Takk og farvel, folkens! Denne Junifesten har vært en prøvelse. Jeg har hatt alt for mye å gjøre med jobb og familie, og ikke maktet helt å følge opp, hverken i min egen eller andres tråder - takk like vel til dere som har vært med, fulgt med, og spesielt dere som trofast holder ut med kommentarer. Endret 30. juni 2009 av Anew Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 skal du søke mot ditt uklare mål Dette så jo nesten ut som et maleri...ganske spesiell foto-effekt på det RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Takk for en veldig god fest - har satt stor pris på bildene og titlene - ble en fin, god historie, dette her. Så bildet øverst på siden, og tenkte "aha - hele dette har vært en ferd til stranden!", før jeg så siste - død humle i et hav av visne blomster. Slam! Bra saker! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Takk for en flott tråd! Kvaliteten på bildene dine er gjennomgående ekstremt høy, og titlene på kanten til hypnotiserende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå