RandiA Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Oi...den var da nifst nærgående. Voldsom skarphet... RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Oooh - den var fin. Var så fin at jeg nesten glemte å lese den glimrende tittelen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det var nærgående - men pent øye. Mine egner seg ikke til nærfotografering Ekstra poeng for Moody Blues - en gruppe jeg har likt siden tidlig 70 tallet. Tom Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Pent øye, kom halvveis ut av skjermen her.. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Pent øye, kom halvveis ut av skjermen her.. her kommer ingenting ut av skjermen pga elendig skjerm på laptopen, men bilde var likevel supert! elsker detaljene. Det ene håret som er litt ute av fokus forstyrrer kanskje litt? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 og du vil forstå D300, Sigma 30/1.4 @ 2.8, 1/8 sek, iso 400, SB-800. Dagens låt: Slowdive - Some Velvet Morning *Sukk* skikkelig kriseløsning i dag. Null tid, og ikke plagsomt mye inspirasjon på lager, heller... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg vet ikke hva som er mest imponerende med denne tråden; de fine bildene, eller måten du syr sammen tråden på med bildetitler som til sammen danner... hva danner de egentlig? ...en fortelling? ...et dikt? ...en sang? og samtidig får bildene til å passe så bra. En kombinasjon antakelig. (selv om gårsdagens kanskje ikke var en höjdare i seg selv) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg vet ikke hva som er mest imponerende med denne tråden; de fine bildene, eller måten du syr sammen tråden på med bildetitler som til sammen danner... hva danner de egentlig? ...en fortelling? ...et dikt? ...en sang? og samtidig får bildene til å passe så bra. En kombinasjon antakelig. +1 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) ...ja, hva er dette for noe egentlig? Jeg vet sannelig ikke, men som dikt er det vel bare platt og banalt? Historien vil dømme meg. Jeg har ikke hatt ork til å oppdatere på et par dager - jeg har nemlig begynt å (shock! horror!) sykle til jobben, noe som medfører at jeg er totalt utslitt på kvelden. Jeg har nemlig knapt beveget meg på 15 år... men bilder har jeg tatt. 23. juni: at når demonteringen er fullført, kan rekonstruksjonen begynne. D200, 18-70 @ 18mm, f/6.3 (Program auto! ) Se filmen hos Youtube Dagens låt: Spacemen 3 - Revolution (Konkurranse: hvem kan namedroppe band og plate de har rappa tekstlinjene And I suggest to you That it takes Just five seconds Just five seconds Of decision To realise That the time Is right To start thinkin’ about A little… Revolution! fra..? ) Endret 25. juni 2009 av Anew Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) 24. juni: Men veien frem vil være uklar D300, Sigma 30/1.4 @ f/2, 1/640sek, iso 3200. Dagens låt: Public Image Limited - (Spotify) (dagens bilde er forøvrig et lite blikk inn i den underjordiske delen av av Regjeringskvartalet, hvor vi teknokrater kan bevege oss mellom de ulike bygningene, selv om revolusjonen raser utenfor...) Endret 25. juni 2009 av Anew Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Og du skal jage en flyktig idé, som du aldri får tak i D300, Tokina 12-24 @ 24mm, f/5.6, SB-800 Dagens låt: The Beatles - Norwegian Wood (this bird has flown) Endret 25. juni 2009 av Anew Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Flotte bilder igjen, spennende. Ganske profft etter hvert dette. (Velkommen etter på sykkel, bruker stort sett ikke annet jeg. På den siste sykkel-komputeren står det nå 9989km, så den runder straks 1000mil ) RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Fine linjer i det første - synd med det møkkete vinduet. Andre der er som et eventyr*). Og - timingen i det siste!! (Eller ligger den på en glassplate eller noe, så fjæra egentlig er nærmere enn hånda?) *) Det var en gang.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Og - timingen i det siste!! (Eller ligger den på en glassplate eller noe, så fjæra egentlig er nærmere enn hånda?) Det var ikke så lett, men det gikk på 32. forsøket... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Argh - demotiverende å måtte ty til nødløsninger hele tiden, men tiden og energien strekker ikke til for tiden... Gårsdagens: Ditt liv skal bli som en uendelig ørkenvandring Vivitar S1 @ ca. 85mm, f/22, 3 sek. Dagens låt er ingen nødløsning: The Rolling Stones - Salt of The Earth Se filmen hos Youtube (Spotify) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Fjørbildet er pent. Mye energi i bildet. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Men som om et insekt gnager på sinnet ditt D300, Vivitar S1 @ 70mm, f/11, iso 800, 1/200sek Dagens låt: The Cramps - Psychotic Reaction (Spotify) (Og Originalen av The Count Five...) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Utrolig flott dagens bilde... ..likte spesielt fargene RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Diverse bilder av blomster og insekter i junifesten gjør meg litt bekymret for hva som egentlig finnes i dette landet av skumle greier. Veldig fascinerende bilde av insekten. Fint lyst også. Insekten har virkelig gått kamuflasje-kurset. Hva er liksom frem og bak på han der! Antar at følehornene er foran? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Fin gresshoppe - ser nesten litt sint ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå