Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tc47 2 - 3 Wisbatov

Wisbatov 1 - 4 tc47

I første kamp var Wisbatov effektiv og presis og tok ledelsen 2 ganger som jeg utlignet begge gangene. Bommet et par ganger upresset alene med keeper, som vanlig. Så kom 3-2 og dessverre ble det connection lost. Vi restartet, fikset selvmål osv. og spilte videre fra ca 67 min og jeg klarte absolutt ingenting etter det, tror jeg hadde ballen 2 ganger før det ble blåst eller noe. :p

I andre kamp var jeg mer presis, kontret bedre og tok sjansene. Tror faktisk jeg tok alle for en gangs skyld, så har mye å ta videre fra denne kampen.

Takk for kampene Wis. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Du er god med Man U, men ikke no særlig bedre enn meg i fifa. Hater Ronaldo. God til å kontre, og med ronaldo blir det jp bare mål hele tiden.

Lenke til kommentar

Haha. Nå overdriver du helt sykt. Altså, jeg skal være ærlig, du ga meg ALTFOR mye plass i midtbanen og mistet ballen helt sykt mye i farlige posisjoner så jeg brukte direkte pasningen for det meste. Det er da ikke noe feil med det. Som sagt, vi tar Chelsea v Chelsea en annen gang.

Egentlig, var det bare slik at jeg er litt trøtt og når jeg så at jeg hadde så god kontroll på deg brukte jeg den lette alternativen 4/5 ganger. Shoot me if you want to.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

tc47: Kamper: 4 Poeng: 9 Målforskjell: 12 - 5

Kvalheimaren: Kamper: 2 Poeng: 6 Målforskjell: 8 - 0

Wisbatov: Kamper: 4 Poeng: 3 Målforskjell: 4 - 13

Ey Baba: Kamper: 2 Poeng: 0 Målforskjell: 1 - 9

Det går forresten fint å spille mot tc etter min mening, men man ikke gi bort noe rom eller miste ballen på egen banehalvdel noen gang :) Jeg satser på at du tar Kvalheimaren Ey Baba :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...