Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De dukka opp etterhvert, men i starten av begge kampene var det bare United-spillere på banen. Det var jo såklart etter jeg hadde løpt på et "spøkelse" av en Liverpool-spiller, og mista ballen :(

Den andre kampen ble 1-0 til Libra. 1. omgang var min beste, da jeg hadde 6 skudd og Libra hadde 1 eller noe. Begge kampene ble ødelagt av lagg, noe som er veldig irriterende siden spillet mister flyten.

Takk for kampene Libra, du fortjente å vinne 1. kamp og andre omgang i 2. kamp, men 1 omgang i 2. kamp burde jeg ha tredd ballen mellom stolpene.

Generelt dårlig sjanseutnytting i 2. kamp.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Gratulerer med seieren steen :( Jeg synes spillet var ganske jevnt, så stillinga lyver litt. Men du hadde mye bedre skudd enn meg, og i tillegg hadde du stolpene på din side ;) Stillinga sier at du rundspilte meg, men det er jeg ikke enig i, annet enn at du kom gjennom forsvaret mitt alt for enkalt. Man kan vel nesten si at det kun var forstvaret og skuddsjansene som skilte oss(?) ;)

Takk for kampen, bra spilt!

Du fortjente å vinne selg om jeg burde scort et eller to mål til (i første omgang)

Jeg har hatt problemer med å finne en formasjon som har en bra forsvarsoppstilling som passer mitt spill, men jeg har ikke klart å finne en enda, derfor taper jeg de fleste kamper på dårlig forsvarsspill, noe som er jævlig kjipt :(

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Gratulerer med seieren steen :( Jeg synes spillet var ganske jevnt, så stillinga lyver litt. Men du hadde mye bedre skudd enn meg, og i tillegg hadde du stolpene på din side ;) Stillinga sier at du rundspilte meg, men det er jeg ikke enig i, annet enn at du kom gjennom forsvaret mitt alt for enkalt. Man kan vel nesten si at det kun var forstvaret og skuddsjansene som skilte oss(?) ;)

Stolpene på min side? Nåja, hadde tross alt to stolpeskudd som ikke gikk inn :thumbdown: Ellers var det rimelig jevnspilt. Syntes jeg hadde rimelig kontroll, men det skyldes mye at jeg kom inn i den såkalte comfort zone og ikke følte meg spesielt truet etter jeg ledet med to mål. Jeg er enig i at det var forsvarsspillet som skilte oss, jeg kom til tider litt for lett igjennom.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Hadde jeg også hatt de samme ferdighetene på å treffe stanga eller innersidene av nettveggen ville det nok gått litt bedre i kampene mot Libra også, men jeg har ingen andre å takk enn meg selv, for at jeg ikke har den ferdigheten. Jeg har ikke spilt mange kamper på nettet utenom klubb-spill, så jeg er ikke like vant til å spille mot "levende" spillere enda. Jeg satser på å gjøre det bedre i neste cup, og ikke minst i en privat turnering/liga mot kompiser som har blitt litt for overlegne i det siste :p

Ble vist litt "Off Topic" her :p

Lenke til kommentar

Da har jeg vunnet mine to kamper mot Saiyaman.

1. kamp 4-0 til meg

Evra fikk rødt kort, noe som gjorde at jeg fikk store rom på høyresiden, som jeg utnyttet godt.

2. kamp 2-0 til meg

Jevn kamp, men jeg har det lille overtaket.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Gruppe 2:

tc47

Kvalheimaren

Wisbatov

Når kan dere spille?..Jeg kan nesten spille når som helst imorra. Kan vel også spille senere ikveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...