steen_jadd Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 steen_jadd, jeg kan spille en eller to kamper nå tror jeg, men jeg skal ut i kveld, man jeg kan antagelig spille i morgen Bra du fikser tabell Klar med en gang? Da går jeg inn i MC nå. Er i en kamp nå, men etter den er jeg klar Det er greit, jeg venter i MC. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kan vi ikke spille litt ''freemode'' og så SuperCup-kamp? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Vi spilte Supercup isted, spill den 2. kampen nå, så kan vi spille seinere, skal på trening om 45min. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Si i fra folkens fra gruppen min, så er jeg nok klar til å spille. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kan vi spille etter treninga di, da? Kan spille 2. kamp nå. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kan ikke spille ør imorgen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, vi kan spille litt utenom supercup da, men kom, så tar vi 2. kamp nå... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hvordan ligger du an i kampen 2B'1, snart ferdig? EDIT: Ser deg i MC nå Endret 5. juni 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 HCG: Om du gidder, kan vi godt spille litt online etter din og KRISS' kamp. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Må bare si at jeg ikke har spilt vanlige kamper på en stund, så jeg er litt rusten nå Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 @Aunmar: Kan spille etter broren min sin TV-titting. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Gruppe 2: 1. tc47 2. Ey Baba 3. Kvalheimaren 4. Wisbatov Supert da blir jeg gruppe ener da Jeg er nok klar ved kveldstid 22.00ish og utover ca. hvis ikke litt tidligere. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg vant første kamp 4-1. Angående at du ikke har spilt på en stund, har selv ikke spilt siden finaleseieren mot tc Snart klar for andre kamp? Endret 5. juni 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg tror ikke jeg har tid til kamp nr. 2 i dag steen. Jeg skal bort snart, og før det skal jeg spise. Vi får spille i morgen oom det passer Takk for kampen! Jeg merka jeg var litt rusten, serlig i forsvaret Skjønner ikke helt hvorfor VDS kasta ballen ut over langsiden den ene gangen, jeg hadde stikka oppover på skrå Bra spilt! (men ikke av meg ) EDIT: Men du har generelt spilt mye mer enn meg, derfor har du det nok mer i fingrene en det jeg har Endret 5. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg tror ikke jeg har tid til kamp nr. 2 i dag steen. Jeg skal bort snart, og før det skal jeg spise. Vi får spille i morgen oom det passer Takk for kampen! Jeg merka jeg var litt rusten, serlig i forsvaret Skjønner ikke helt hvorfor VDS kasta ballen ut over langsiden den ene gangen, jeg hadde stikka oppover på skrå Bra spilt! (men ikke av meg ) Jeg har tid i morgen. Takk for kampen. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg tror ikke jeg har tid til kamp nr. 2 i dag steen. Jeg skal bort snart, og før det skal jeg spise. Vi får spille i morgen oom det passer Takk for kampen! Jeg merka jeg var litt rusten, serlig i forsvaret Skjønner ikke helt hvorfor VDS kasta ballen ut over langsiden den ene gangen, jeg hadde stikka oppover på skrå Bra spilt! (men ikke av meg ) Jeg har tid i morgen. Takk for kampen. Bra! Da avtaler vi tidspunkt i morgen. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Er det faste startere av cupen? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Du snakker nå om de som setter i gang hver cup? Pga godt arbeid har vel Dexter etablert seg som den faste ja, grunnet godt arbeid. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Bare si ifra når vi skal spille, dere i gruppa mi. Forventer minst to seire denne gangen Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kan spille nå.. Gruppe 2: 1. tc47 2. Ey Baba 3. Kvalheimaren 4. Wisbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå