Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke jeg har tid til kamp nr. 2 i dag steen. Jeg skal bort snart, og før det skal jeg spise. Vi får spille i morgen oom det passer ;)

Takk for kampen! Jeg merka jeg var litt rusten, serlig i forsvaret :p Skjønner ikke helt hvorfor VDS kasta ballen ut over langsiden den ene gangen, jeg hadde stikka oppover på skrå ;)

Bra spilt! (men ikke av meg :p)

EDIT: Men du har generelt spilt mye mer enn meg, derfor har du det nok mer i fingrene en det jeg har ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg har tid til kamp nr. 2 i dag steen. Jeg skal bort snart, og før det skal jeg spise. Vi får spille i morgen oom det passer ;)

Takk for kampen! Jeg merka jeg var litt rusten, serlig i forsvaret :p Skjønner ikke helt hvorfor VDS kasta ballen ut over langsiden den ene gangen, jeg hadde stikka oppover på skrå ;)

Jeg har tid i morgen. Takk for kampen.

Lenke til kommentar

Jeg har tid i morgen. Takk for kampen.

Bra! Da avtaler vi tidspunkt i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...