HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg kan spille i kveld. Eller nå. Dexter! KRISS. Saiyaman. Bare ta kontakt. Edit: Jeg vil ikke lage tabell for vår gruppe. Er ikke flink på sånt. Endret 5. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) EDIT: Jeg er nok utilgjengelig i noen timer fremover. Endret 5. juni 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 *Kremt*...''My Country''? Edit: Get it. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kan lage tabell, har pleid å gjort litt statistikk i de forrige cupene. HCG, my country 17:00? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 @KRISS-: Etter jeg har spillt med Dexter! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Send pm etter kampen. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Bare kom til My Country nå, du. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Snakker du til meg nå? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) steen_jadd, jeg kan spille en eller to kamper nå tror jeg, men jeg skal ut i kveld, man jeg kan antagelig spille i morgen Bra du fikser tabell Endret 5. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Men er jeg ute nå som jeg tapte mot KRISS-? Endret 5. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 HCG, det er 2 kamper. Uansett, første kamp vant jeg 9-0 uten å stresse eller å spille noe skikkelig bra. Det er jo poeng å spille om, akkurat som en vanlig pulje i hvilken som helst turnering, ingen knockouts runder før sluttspillet. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kan jeg få sagt at jeg aldri har spillt online før? Btw, kan jeg få noen tips? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 steen_jadd, jeg kan spille en eller to kamper nå tror jeg, men jeg skal ut i kveld, man jeg kan antagelig spille i morgen Bra du fikser tabell Klar med en gang? Da går jeg inn i MC nå. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kan jeg få sagt at jeg aldri har spillt online før? Btw, kan jeg få noen tips? Kom til lobbyen, du. Men prøv å spille mer online, og slutte å gå på lange løp med forsvarsspillere. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Lobbyen? Kampen er vel ikke involvert i cupen? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 steen_jadd, jeg kan spille en eller to kamper nå tror jeg, men jeg skal ut i kveld, man jeg kan antagelig spille i morgen Bra du fikser tabell Klar med en gang? Da går jeg inn i MC nå. Er i en kamp nå, men etter den er jeg klar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå