Kriss^ Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Da er det finale Kan ikke spille idag tror jeg, har kamp. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Vi får se. Skriver her om jeg får tid. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Ta deg tid og få spilt kampen nå snart. Jeg reiser bort på søndag. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Ble sittende å se på Sverige - Italia rett etter at jeg skrev her. Du er vel ikke klar nå, så si i fra en annen gang. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Hehe, men jeg glemte helt klokkeslettet selv. Men du kan si når det passer for deg, jeg har fri i hele dag tror jeg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Er klar fra nå og utover. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg vant finalen 3-1 Takk for kampen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Det er besluttet at tråder rundt fotballspill skal ligge i spillforumet. Tråden er derfor flyttet fra sportsforumet til Sosial spilling. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå