Meh. Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Synes det flyter mer i normale kamper, jeg også, men man merker som sagt ikke forskjellen med mindre man spiller mange pasninger og har en vant rytme i spillestilen. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Som sagt så kommer det helt ann på hvordan man spiller, spiller man possesion-fotball, så merker iallefall jeg en klar forskjell. Selv i kamper jeg taper, så "vinner" jeg som regel possesion rimelig klart. Veldig mange som spiller mer eller mindre utelukkende på raske kontringer og gjennombruddspasninger på raskes spisser, og da er det naturlig at det ikke påvirker disse spillerne så mye, som de som holder ballen mer i laget. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Spiller selv en direkte spillestil som manger andre, men merker veldig godt forskjell på BAP og Ranked. Jeg klarer sjelden å få noe flyt i spillet når jeg spiller BAP, til tross for direkte spillestil. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Sign me up! Lag: Spania PSN: z1ndr3 Endret 28. mai 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Må endre, fordi jeg klarer ikke å spille med Ronaldo. Endrer for 2. eller 3. gang lag, men Barcelona denne gangen da det passer sånn jeg spiller best. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Synes det drøyer lenge uten noen påmeldinger. Virker ganske dødt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Bare 2 til da, dukker nok opp snart nok. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Tror termo er med når han kommer hjem på søndag, han er på landslags samling Endret 29. mai 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Off - topic: Spiller Termo på landslaget? Aldersbestemt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Eg må trekke meg. Får for lite tid til Fifa nå, har for mye trening til opptak osv. Men blir sikkert med på neste viss det blir noe neste Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kan jo ikke være så vanskelig å få med 2 stykker til, reklamer på sony forumet? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kan jo ikke være så vanskelig å få med 2 stykker til, reklamer på sony forumet? Har tenkt på det samme selv. Blir det reklamert godt nok for cupen? Bør vurdere å reklamere for den på andre sider som kriss sier. Interessen er tydeligvis ikke stor nok inne på dette forumet. Det er veldig mange inne på FIFA sidene på sony sitt forum som jeg aldri har sett inne på dette forumet. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hva med å flytte tråden over til Spill - Konsoll - Sony? Eller bare lage en egen reklameringstråd hos Sony hvor vi linker til denne tråden? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva med å flytte tråden over til Spill - Konsoll - Sony? Eller bare lage en egen reklameringstråd hos Sony hvor vi linker til denne tråden? Er vel ikke lov å linke til andre forumsider, men vi bør reklamere for cupen. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva med å flytte tråden over til Spill - Konsoll - Sony? Eller bare lage en egen reklameringstråd hos Sony hvor vi linker til denne tråden? Trur det beste vil vere å flytte tråden til sony forumet. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Blir det snart gjort noe? Det er jo tydelig at denne cupen ikke vil bli gjennomført om ikke det snart gjøres noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå