Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men da ingen har tatt ansvar å postet tabell for sin gruppe etter ferdigspilt cup, utenom deg steen. Så blir det rett og slett det jeg skrev der som blir trekningen.

Kvartfinale 1:

rc47 - Kriss

Kvartfinale 2:

steen_jadd - Sindre

Kvartfinale 3:

aunmar - Libra1988

Kvartfinale 4:

Kvalheimaren - Saiyaman

Endret av Dexter!
Lenke til kommentar
Jeg tror tc47 hadde 13 poeng og det samme hadde Kvalheimaren, men tc47 tror jeg hadde bedre målforskjell etter å ha kjekket litt..

Dexter snakket om at han skulle på trening, så jeg tror ikke han kommer til å endre på noe ved det første. Han sa uansett at det ville bli slik som oppsatt ettersom ingen la ut ferdigspilt tabell.

Lenke til kommentar
Aunmar: Kan spille i morra eller søndag. Jobber til 15 i morra, kan muligens ta de etter ejg er ferdig på jobb, men kan ikke gi deg et eksakt tidspunkt. Virker som vi begge er her flere ganger i løpet av dagen så det blir nok ordnings!

Helst i kveld eller i morgen før 19. Skal reise bort på lørdags kveld.

Lenke til kommentar

Takk for kampene steen. 2-1 og 3-1 til han. Jeg vil ikke si du var så altfor mye bedre enn meg, da kampene var ganske jevnspilte. Den største forskjellen mellom oss er at du setter sjansene dine, mens jeg ikke gjør deg og at du er litt bedre med forsvarsspillet ditt. Vi har litt forskjellige spillestiler også da jeg bruker mange fler passninger på å btgge opp angrepet mens du er mer kontringsvillig. Var litt irriterende smålang i begge kampene ;) Men det var fortjent. Spilte 4-2-4 i den siste kampen :p

Lenke til kommentar
Takk for kampene steen. 2-1 og 3-1 til han. Jeg vil ikke si du var så altfor mye bedre enn meg, da kampene var ganske jevnspilte. Den største forskjellen mellom oss er at du setter sjansene dine, mens jeg ikke gjør deg og at du er litt bedre med forsvarsspillet ditt. Vi har litt forskjellige spillestiler også da jeg bruker mange fler passninger på å btgge opp angrepet mens du er mer kontringsvillig. Var litt irriterende smålang i begge kampene ;) Men det var fortjent. Spilte 4-2-4 i den siste kampen :p

Er enig i det meste du sier. I første kamp var jeg klare over hva som ventet meg og prøvde å holde mer på ballen enn hva jeg vanligvis gjør. Dette funket brukbart. Du kom ikke til mange sjanser, men det gjorde ikke jeg heller. Gikk etter hvert over til min mer vante spillestil som er mye mer direkte. Dette fungerte utmerket og jeg kom til veldig mange store sjanser. Synes kampene var jevnspilte, men som du sier så var jeg litt bedre i forsvar. I tillegg så spilte jeg meg til langr flere 100% sjanser enn hva du gjorde. Hvorfor jeg ikke scoret mer er det ikke noe godt svar på.

Lenke til kommentar

Men det skjedde noe rart no i den andre kampen. Du takler David Villa som ikke er i nærheten av å ha ballen og dommeren belønner deg ikke engang med gult kort, men med en gang jeg tar deg med en ulovlig takling ble det rødt. Ble irritert når du nesten hver gang gikk samme vei som meg :p

Og utrolig at jeg bommet på åpent mål omtrent 2 ganger.

Lenke til kommentar
Men det skjedde noe rart no i den andre kampen. Du takler David Villa som ikke er i nærheten av å ha ballen og dommeren belønner deg ikke engang med gult kort, men med en gang jeg tar deg med en ulovlig takling ble det rødt. Ble irritert når du nesten hver gang gikk samme vei som meg :p

Og utrolig at jeg bommet på åpent mål omtrent 2 ganger.

Den gangen jeg ikke fikk kort skyldes at jeg tacklet lenge før og det endte med at du gikk inn i tacklingen min. Det skulle vært frispark, men det er et bug i spillet, skjer ganske ofte med meg. Det at du fikk rødt kort var det ingenting å si på, jeg var alene gjennom og du tacklet meg som bakerste mann :p

Lenke til kommentar

Det er nok ikke samme takling du tenker på. Det var tidlig i 1 omgang og jeg hadde nettop spilt fra meg ballen, så kommer du og meier meg ned. Men det var flere ganger du sklei og tok meg hvor det ikke ble fri som det burde vært det. Håper "dommeren" blir bedre i FIFA 10 selv om han har forbedret seg mye i fra de tidligere spille. Når du først ( :p ) har slått megkan du like godt slå de(n) neste motstander(ne) dine og vinne hele cupen. Heier på deg :p

Lenke til kommentar
Det er nok ikke samme takling du tenker på. Det var tidlig i 1 omgang og jeg hadde nettop spilt fra meg ballen, så kommer du og meier meg ned. Men det var flere ganger du sklei og tok meg hvor det ikke ble fri som det burde vært det. Håper "dommeren" blir bedre i FIFA 10 selv om han har forbedret seg mye i fra de tidligere spille. Når du først ( :p ) har slått megkan du like godt slå de(n) neste motstander(ne) dine og vinne hele cupen. Heier på deg :p

En fan :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...