Kvalheimaren Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Skal vi spele siste kampen vår i kvled Ey Baba? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Da er jeg og Saiyaman videre. 1. Kriss 2. Saiyaman Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Om det ikke allerede er gjort, kan det bli satt en frist? Kun en person i gruppa mi som ikke har spillt en eneste kamp eller gitt lyd fra seg. Kjedelig å vente på folk =P Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Om det ikke allerede er gjort, kan det bli satt en frist? Kun en person i gruppa mi som ikke har spillt en eneste kamp eller gitt lyd fra seg. Kjedelig å vente på folk =P Enig i den siste setningen der... Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Alle gruppe spill kamper skal være spilt innen Torsdag 23.59. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Peritass, om du ikke dukker opp i morgen får vi nok ikke spilt. Jeg er nok ganske opptatt på torsdag Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 PERITASS VAR PÅLOGGET I GÅR! Desverre ser det ikke ut som om han var innom denne tråden Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Han blir vel sikkert ikke å regne med framover, foreslår at han blir disket. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Tlf: Vurdert å spille noe? Warvolden regner jeg med er klar en gang i løpet av dagen. Han har hatt liten tid, av samme grunn som meg. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Han blir vel sikkert ikke å regne med framover, foreslår at han blir disket. Tror det kan være en god løsning. Ettersom både jeg og 2B'1 har dårlig tid til å spille i morgen så vil det bli urettferdig om førsteplassen skulle bli avgjort på at Peritass bare plutselig dukker opp og spiller en kamp. Uasnett, tror ikke det blir noe problem ettersom jeg ikke ser for meg at han skal dukke opp i det hele tatt Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Tlf: Vurdert å spille noe? Warvolden regner jeg med er klar en gang i løpet av dagen. Han har hatt liten tid, av samme grunn som meg. ja i dag blir det fifa har ikke fått vite karakter enda, men det gikk bra kan vel spille på ettermiddagen/kvelden en gang? skal prøve å få spilt alle kampene mine i dag ;D Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Han blir vel sikkert ikke å regne med framover, foreslår at han blir disket. Tror det kan være en god løsning. Ettersom både jeg og 2B'1 har dårlig tid til å spille i morgen så vil det bli urettferdig om førsteplassen skulle bli avgjort på at Peritass bare plutselig dukker opp og spiller en kamp. Uasnett, tror ikke det blir noe problem ettersom jeg ikke ser for meg at han skal dukke opp i det hele tatt Det samme gjelder meg! Har kanskje en liten mulighet til å spille i morra.. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Han blir vel sikkert ikke å regne med framover, foreslår at han blir disket. Tror det kan være en god løsning. Ettersom både jeg og 2B'1 har dårlig tid til å spille i morgen så vil det bli urettferdig om førsteplassen skulle bli avgjort på at Peritass bare plutselig dukker opp og spiller en kamp. Uasnett, tror ikke det blir noe problem ettersom jeg ikke ser for meg at han skal dukke opp i det hele tatt Det samme gjelder meg! Har kanskje en liten mulighet til å spille i morra.. Men da kan vi bare gjøre det så enkelt som at ingen spiller mot han, med mindre han skulle dukke opp i løpet av kort tid. Så blir det rettferdig for alle. Endret 10. juni 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Skal vi spele siste kampen vår i dag Ey Baba? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Han blir vel sikkert ikke å regne med framover, foreslår at han blir disket. Tror det kan være en god løsning. Ettersom både jeg og 2B'1 har dårlig tid til å spille i morgen så vil det bli urettferdig om førsteplassen skulle bli avgjort på at Peritass bare plutselig dukker opp og spiller en kamp. Uasnett, tror ikke det blir noe problem ettersom jeg ikke ser for meg at han skal dukke opp i det hele tatt Det samme gjelder meg! Har kanskje en liten mulighet til å spille i morra.. Men da kan vi bare gjøre det så enkelt som at ingen spiller mot han, med mindre han skulle dukke opp i løpet av kort tid. Så blir det rettferdig for alle. Det var synd, jeg som skulle vinne over han så jeg får bedre stats Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Men da kan vi bare gjøre det så enkelt som at ingen spiller mot han, med mindre han skulle dukke opp i løpet av kort tid. Så blir det rettferdig for alle. Det var synd, jeg som skulle vinne over han så jeg får bedre stats Det er ingen som nekter deg å forbedre statsen, du kan jo bare spille kamper utenom SuperCupen Endret 11. juni 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg kan spille ikveld. Bare si meg når.. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 tlf og aunmar spille i dag en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå