amouth Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Når er siste frist for å få spilt kampene? Kan ikke spille noe før fra onsdag av. Hvis dette er ett problem trekker jeg meg fra cupen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Når er siste frist for å få spilt kampene? Kan ikke spille noe før fra onsdag av. Hvis dette er ett problem trekker jeg meg fra cupen. Så du kan ikke i dag da? Det burde vel gå greit det Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 jeg har ikkeno tid i morgen pga eksamen, men fra onsdag kan jeg spille med de jeg ikke har fått spilt med. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ey Baba, har du tid å spele den siste kampen vår i kveld? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Dette blir den siste supercupen jeg "arrangerer". Så en annen får ta over stafettpinnen. I tillegg synes jeg kanskje det er på tide med en liten forandring i oppsettet. Virker som interessen for Gruppespill også Knockout er dalende. Edit: Hadde vært moro å prøvd å fått til en 2 vs 2 cup. Endret 8. juni 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg skjønner deg godt Dexter. Det er slit å drive supercup, og det var derfor jeg ga stafettpinnen videre etter bare en før tc orket to(?). Jeg tror forresten knock - out fra start vil være mer interessant. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Og ikke minst 4 stjernes lag.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ey Baba, med på kamp nå? Arsenal mot Arsenal? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sorry, alt for sent. Vil heller ikke vekke broren min. Vi tar det imorra. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Ja, er enig med deg der Wis. Virker veldig interessant med en 2vs2 turnering, knock-out fra starten Ey Baba, nå må du gi deg med den sutringen. De spillerene du har beskyldt for å spille "anti-fotball", slår deg med dårligere lag også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ja, er enig med deg der Wis. Virker veldig interessant med en 2vs2 turnering, knock-out fra starten Ey Baba, nå må du gi deg med den sutringen. De spillerene du har beskyldt for å spille "anti-fotball", slår deg med dårligere lag også. Du har spilt mot meg engang. Jeg sier ikke at jeg er bedre enn meg, men at 5-0 tap osv ikke er det virkelige resultat. Tror jeg har hatt ballen mest isd alle de kampene jeg har spilt mot dem. Jeg blir irritert når jeg taper 5-0, når det egentlig burde kanskje ha vært 2-1\2-2\2-1. Men men. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg er rimelig sikker på at jeg har vært i gruppe med deg en gang, og møtt deg i sluttspillet en annen gang. Uten at jeg orker å sjekke. Men det var egentlig ikke poenget. At du har ballen mest, betyr aldeles ikke at du er en bedre fifa-spiller enn motstanderen din. Om man er en spiller som liker å ha ballen mye i laget, og bygge opp angrepene mer enn det veldig veldig mange andre gjør, så gjør det dessverre det at man trenger mye mer trening for å bli god, enn de som kun spiller direkte hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg tror de fleste liker å ha ballen i laget. Men de som spiller direkte, og kanskje den eneste veien spiller opp til spillere som er veldig gode. Man kan ikke gjøre det samme med lag som ikke har STJERNE status, da må man helst gjore noe andre drastiske endringer. Selvfølgelig, alle kan spille på den måten som de har lyst til, men jeg blir litt irritert. Det er ikke mange jeg har spilt mot(online), som spiller så direkte, altså utnytter de beste spillerne. (Det er bra, men ganske irriterende). I og med at jeg mener selv at jeg fortjente mye mer etter de kampene jeg har spilt mot. 5-0 er ikke e resultat som gjenspeiler kampem. Men men... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 I den kampen jeg slo deg 5-0 når du var Chelsea, klarte du INGENTING etter midtbanen i tredje halvdel. Hvordan i helvete fortjener du noe fra den kampen? Jeg scorte direkte fordi de var så utrolig åpen i midtbanen og mistet ballen så mange ganger. Kan også nevne at bare et par av de målene var av direkte spill opp til f.eks Ronaldo, hadde kjappe pasninger ut til vingen og mye inn igjen for å forvirre deg. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Dette blir den siste supercupen jeg "arrangerer". Så en annen får ta over stafettpinnen. I tillegg synes jeg kanskje det er på tide med en liten forandring i oppsettet. Virker som interessen for Gruppespill også Knockout er dalende. Edit: Hadde vært moro å prøvd å fått til en 2 vs 2 cup. Vet at det er mulig å spille 2 vs 2 online, men er det mulig å spille på samme lag med fremmende? Når jeg har spilt det så har jeg alltid spilt sammen med noen på samme konsoll. Tenker du Dexter at vi skal spille sammen med noen vi kjenner eller at vi skal spille sammen med noen på forumet? Endret 9. juni 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 I den kampen jeg slo deg 5-0 når du var Chelsea, klarte du INGENTING etter midtbanen i tredje halvdel. Hvordan i helvete fortjener du noe fra den kampen? Jeg scorte direkte fordi de var så utrolig åpen i midtbanen og mistet ballen så mange ganger. Kan også nevne at bare et par av de målene var av direkte spill opp til f.eks Ronaldo, hadde kjappe pasninger ut til vingen og mye inn igjen for å forvirre deg. Du må ha vel spilt en annen kamp. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg er rimelig sikker på at jeg har vært i gruppe med deg en gang, og møtt deg i sluttspillet en annen gang. Uten at jeg orker å sjekke. Men det var egentlig ikke poenget. At du har ballen mest, betyr aldeles ikke at du er en bedre fifa-spiller enn motstanderen din. Om man er en spiller som liker å ha ballen mye i laget, og bygge opp angrepene mer enn det veldig veldig mange andre gjør, så gjør det dessverre det at man trenger mye mer trening for å bli god, enn de som kun spiller direkte hele tiden. Etter alt snakket om dere har møttes i SuperCupen tidligere sjekket jeg selv ut historien dere imellom. Dere har aldri møttes i noe gruppespill. Dere har derimot møttes i sluttspillet ved èn anledning, og det var i forrige cup. Ey Baba gikk videre ettersom Dexter valgte å trekke seg. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 HCG klar til å spille idag? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Oi, jøss. En liten blunder av meg. Dog, det ikke påvirker poenget mitt. Nei, steen_jadd. Jeg tenker selvfølgelig at vi skal spille sammen med folk fra forumet. Det går fint ann å spille 2 vs 2 online. Tar du en titt i Fifa09 tråden, så ser du det. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Oi, jøss. En liten blunder av meg. Dog, det ikke påvirker poenget mitt. Nei, steen_jadd. Jeg tenker selvfølgelig at vi skal spille sammen med folk fra forumet. Det går fint ann å spille 2 vs 2 online. Tar du en titt i Fifa09 tråden, så ser du det. Researchen var ikke ment som noe argument mot noen, bare til informasjon. Jeg begynte å lure ettersom dere diskuterte det så heftig Høres spennende ut å spille 2 vs 2 med andre på forumet. Er det tenkt ut noen plan for hvordan det hele skal arrangeres? Tenker på hvem som spiller sammen. Blir det trukket eller går spillere sammen før turneringen? Det er jo stor forskjell på kvalitet og spillestil inne på forumet, og det er flere her inne som ikke passer å spille sammen med hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå