ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Det er jo bare å lage en egen cup da Vi spiller jo cup bare for morro skyld. Og skal man første begrense antall stjerner burde det kanskje være 3. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Ja, kanskje jeg gjør det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Uansett hvor lavt man går med stjerner så vil evnene til spillerene telle. Du må bruke styrkene til laget ditt. Tc bruker Ronaldo på topp fordi han er muligens den beste spissen på spillet. Hvis man spiller med Celtic (eksempel) mot Aalborg så vil du uansett måtte ligge lavt med forsvaret (custom tactics) hvis du skal ha en god sjanse, nettopp fordi Luton Shelton er så rask, og Celtic stopperene så treige. EDIT: Ta kampene våre nå Ey Baba? PSN mitt er Jgiggs. Endret 8. juni 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Kan ikke spille nå. Tven er opptatt(senere) Ja, men nå er det snakk om spillere som Torres og Ronaldo. Selvfølgelig blir det en forskjell. Det burde alle vite. Det er bare feigt, og litt kjedelig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg er enig i at Torres og Ronaldo er overvurderte spillere, men jeg synes iallefall at tc blir god fotball. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Vel, noen som blir med på å lage NM SuperCup? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Det er ikke feigt når det er likt for alle.. Lag en cup med begrensninger, jeg blir med på den og. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Tikker på trening nå er klar senere Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Ok, Saiyaman. - Vi spilles. Er det greit at jeg bruker ''malen'' til denne tråden for å lage NM SuperCup-tråden? Og er det greit at jeg kaller den NM SuperCup? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Dog jeg helt klart forstår frustrasjonen din steen_jadd. Så synes jeg allikevel at du skal minne deg selv på at dette er en cup som folk er med på kun for moro skyld og tidsfordriv. Virker på meg som om du tar dette meget seriøst til tider. Er bare litt irritert over at jeg ikke fikk spilt kampene mine i helga. Som jeg har nevnt tidligere jobber jeg natt denne uka og det er vanskelig å få spilt kamper når jeg kun kan spille mellom 0600 og 1630. Blir lite tid når de andre spilerne slutter skole og jobb litt sent på ettermiddagen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Ok, Saiyaman. - Vi spilles. Er det greit at jeg bruker ''malen'' til denne tråden for å lage NM SuperCup-tråden? Og er det greit at jeg kaller den NM SuperCup? Vær nå vennlig å vent til denne cupen er ferdig. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Ja da, skal det. Når sånn ca. er finalene? Skal ikke starte Cupen før denne er ferdig, men skal lage tråden for Cupen. Kommer vel ikke til å få inn nok folk før denne cupen er ferdig. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ja da, skal det. Når sånn ca. er finalene? Skal ikke starte Cupen før denne er ferdig, men skal lage tråden for Cupen. Kommer vel ikke til å få inn nok folk før denne cupen er ferdig. Er ikke satt opp noen datoer for når kampene spilles. Finalen spilles når finalistene er klare. Med dette tempoet er finalen ferdigspilt ved juletider Endret 8. juni 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Er enig med deg siste setning. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Da er NM SuperCup I klar. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1119431 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Da har jeg meldt meg på. Har avtale med warvolden i kveld. Tlf, når er du klar? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Peritass, jeg vil helst ta kampene i dag, om du for en gang skyld er online... Om vi ikke får tatt dem i da må vi i hvertfall vente til onsdag eller torsdag, pga eksamen Endret 8. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Saiyaman, kamp nå? Endret 8. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Er klar i 10tiden Endret 8. juni 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ey Baba, vil gjerne ta et par kamper med deg i kveld om det går for deg. Gjerne der vi er akkurat det samme laget. Arsenal vs. Arsenal tar vi, siden du er Arsenal-supporter. Endret 8. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå