tc47 Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) My Country nå da. Hvorfor får du ikke spilt? har du vanligvis problemer? Endret 7. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 My Country nå da. Hvorfor får du ikke spilt? har du vanligvis problemer? HAr spelt fifa i heile dag uten nokon problem Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Kvalheimaren, kom i tråden da så fikser vi BAP metoden I guess.. Jævlig merkelig, har ikke hatt dette problemet siden FIFA 08. Hva med at vi begge restarter konsollen? Har funket før for meg. Gjør det og kom til My Country du! Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 ok, gjer det no... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) tc47 5 - 0 Kvalheimaren Kvalheimaren 5 - 3 tc47 Ga vekk et mål fra keeperkast rett til Torres for 2-0, og det ble bare for drøyt. Jaja, takk for kampene. Morsomt at alle 5 scoringene dine kom fra Torres btw, mye variasjon i spillet du har. Endret 7. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 tc47 5 - 0 Kvalheimaren Kvalheimaren 5 - 3 tc47 Ga vekk et mål fra keeperkast rett til Torres for 2-0, og det ble bare for drøyt. Jaja, takk for kampene. Morsomt at alle 5 scoringene dine kom fra Torres btw, mye variasjon i spillet du har. det var no ikkje bare løps pasninga mot han. Han skorte også på langskud og corner då PS: lika ikkje Ronaldo asso.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg må si, første kampen, jeg har aldri utspilt noen SÅ mye. Var så og si en perfekt kamp av meg, men må si jeg tenkte bare på å forsvare mot Torres først og fremst etter det jeg hørte fra Wisbatov. Mens i andre, siden jeg nettopp hade slått deg 5-0, tenkte jeg at jeg skulle chille litt og spille offensivt men av og til kan man bare ikke gjøre noed med farten til Torres så hvis vi møtes senere i turneringen igjen blir den kampen som den første. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 ja, du er beire enn meg i fifa. Men vi skulle prøvd enn gong med 4 stjerners lag eller mindre. Du seie eg bruke torres, ja du bruker ronaldo som spiss og bruker han fult ut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Njaaaa, du ser nok jeg brukte gjennombrudds klasikkeren mot han VELDIG lite. Kanskje et par av målene, men ikke ellers, Pasningen var raske og presise for det meste. Jeg, vi kan gjerne ta en 4 stjerners kamp en gang! Vår gruppe: Endret 7. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 No hadde eg akkurat lage til tabellen i excel og skulle laste den opp her, men du kom i forkjøpet...hehe Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 No hadde eg akkurat lage til tabellen i excel og skulle laste den opp her, men du kom i forkjøpet...hehe spille ? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 No hadde eg akkurat lage til tabellen i excel og skulle laste den opp her, men du kom i forkjøpet...hehe spille ? my country om 3 min Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Kamp 1: 5-0 til meg over Ey Baba Kamp 2: vart brutt etter 5 min, og vi fekk ikkje til å starte ny kamp. Vi tar den igjen i morra Ey Baba. Okei? EDIT: Endret 8. juni 2009 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Har nesten lyst til å trekke meg. Liker ikke anti fotballen deres. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Har nesten lyst til å trekke meg. Liker ikke anti fotballen deres. Det er det mest sytete jeg har hørt på lenge. Å vurdere å trekke seg fordi man taper og deretter skylde på at motstanderen spiller destruktivt. Du har 1-14 i målforskjell på 3 kamper og påstår at motstanderen spiller destruktivt? Jeg vil si det er du som spiller anti fotball når du ikke har scoret mer enn ett mål på 3 kamper. :!: Har dere sendt PM til han? Det tok tross alt litt tid før cupen starter, og det er godt mulig han har glemt hele greia. Har ikke sendt PM. Ser ikke vitsen ettersom han ikke har vært pålogget siden 05/06-2009 : 15:52. I tillegg var han den siste som ble med i cupen, og bør ha fått med seg at cupen var full etter han fikk plassen. Skal uansett ikke gå tre fulle dager uten at han er pålogget etter han har meldt seg på en slik cup Endret 8. juni 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Dog jeg helt klart forstår frustrasjonen din steen_jadd. Så synes jeg allikevel at du skal minne deg selv på at dette er en cup som folk er med på kun for moro skyld og tidsfordriv. Virker på meg som om du tar dette meget seriøst til tider. @Ey Baba: Kvalheimaren har jeg kun møtte en gang, så han vet jeg ikke helt hvordan spiller. Men tc og Wisbatov er vel to av de som faktisk SPILLER ordentlig fotball her på forumet. Jeg har spilt masse mot begge to, de spiller begge mye basert på presist pasningsspill, tc er litt mer direkte enn Wis. Og tc lider nok av at han bruker Ronaldo på topp, men kun av den grunn beskylder folk han for å spille kun på gjennombrudds"bugen". Noe jeg er helt uenig, tc må vel være den her på forumet som virkelig varter opp med drømmeangrep der pasningene går kjapt og presist og alt sitter. Wisbatov spiller rimelig likt meg selv, med mye mye pasninger, både på egen banehalvdel og bygger spillet sitt sakte fremover. Og påstå at noen av disse to spiller anti-fotball er et fantastisk bittert utsagn. Endret 8. juni 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Nå har ikke jeg spilt mot Ey Baba enda da Ta kampene i dag Ey Baba? Vi to er uansett ute av cupen nå, men jeg vil gjerne få spilt ferdig kampene. Tc er som tidligere nevnt den beste spilleren jeg har møtt på forumet. Jeg må konstant spille på mitt aller beste for å kunne slå han. Jeg synes Kvalheimaren spilte mye langt på Torres, og hadde en god porsjon flaks til å begynne med. Kamper er så godt som avgjort når et lag får to kjappe mål i annen omgang. Jeg ser frem til neste cup hvor jeg håper at jeg får en enklere trekning og ikke undervurderer motstanden. Dexter spiller forresten nesten helt likt som Barca Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Hadde vært digg om vi kunne spilt med lag som ikke er mer enn 4 stjerners..Da skal vi virkelig se hvem som er god? ..Ikke no Torres eller Ronaldo her da. Der man virkelig viser hvor god man er. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Har da vært spilt NM (altså norske lag) i supercup-stil på forumet for ikke så veldig lenge siden. Maks 3 stjerner eller noe? Der vant Dexter over tc som du anklager for kun å spille på Ronaldo. Tynne argumenter du kommer med. Mye syting. La folk spille slik de selv vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå