lilleru Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Da var det klart for den 7'ende utgaven av Super-Cupen. La oss nå alle gå i oss selv, slik at denne cupen kan være den beste til nå når det gjelder både oppmøte, og spill Vi har noen fantastisk gode spillere som spiller disse cupene, det er det absolutt ingen tvil om. Og det er veldig gøy å spille mot dere alle! Påmeldte: 1. Dexter! - (lilleru) - Barcelona 2. warvolden - (warvolden) - Barcelona 3. Saiyaman - (Fontastic) - Manchester United 4. Libra1988 - (Lingaas88) - Liverpool 5. Tlf. - (tellef2307) - Manchester United 6. steen_jadd - (steen_jadd) - Manchester United 7. KRISS - (Kriss_94) - Manchester United 8. tc47 - (trust47) - Manchester United 9. Ey Baba - (Nima0077) - Chelsea 10. aunmar - (aunron) - Manchester United 11. Kvalheimaren - (Kvalheimaren) - Liverpool 12. Wisbatov - (Jgiggs) - Argentina 13. 2B'1 - (ToB1-MUFC) - Manchester United 14. Sindre:) - (z1ndr3) - Spania 15. HCG - (HCGamer97) - Manchester United 16. Peritass - (peritass) - Liverpool Gruppene: Gruppe 1: 1. Dexter! 2. KRISS 3. HCG 4. Saiyaman Gruppe 2: 1. tc47 2. Ey Baba 3. Kvalheimaren 4. Wisbatov Gruppe 3: 1. steen_jadd 2. 2B'1 3. Peritass 4. Libra1988 Gruppe 4: 1. aunmar 2. warvolden 3. Tlf. 4. Sindre:) Reglene kan vel egentlig alle til nå. Men en liten oppfriskning. 4 lag i hver gruppe, det spilles to kamper mot hver motstander i gruppen. Og første og andre plassen går videre til sluttspillet. Fra og med kvartfinalene, deles det ut seeding-poeng, som er rimelig viktige når det kommer til å trekning av gruppene til fremtidige cuper. Kvartfinale og Semifinale spilles over 2 kamper, bortemåll teller IKKE. Står det uavgjort etter 2 kamper, spilles det en tredje og siste kamp som skal gå til ekstraomganger og straffespark, om den ender uavgjort. Bronsefinalen fjernes, og de to tapende semifinalistene får begge 20 seeding poeng. OBS! Skriv psn og ønsket lag når man melder seg på, om man ikke gjør det, vil man ikke bli ført opp på listen. Endret 13. juni 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 LunaticFanatic Manchester United Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Fontastic Manchester United Endret 26. mai 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Psn: Lingaas88 Lag: Liverpool Lenke til kommentar
amouth Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 tellef2307 Manchester United Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) steen_jadd Manchester United (european champions 2009 ) Jeg er som United i CL klar for å bli den første som forsvarer en SuperCup tittel Har forresten et forslag til forbedring av reglene. Det er et kjent problem at folk trekker seg eller ikke møter opp midt inni et gruppespill. I og med at målforskjell kan bli avgjørende så blir det feil å gi et lag automatisk en 2-0 eller 3-0 seier. Jeg synes det burde være på samme måte som når det regnes ut beste toer i VM-kvalik hvor kampene mot sisteplass slettes. Dvs. at kampene mot den som trekker seg slettes. For de som ikke måtte forså så har jeg et eksempel, dette er gruppen min fra forrige runde: Si det at sindre skulle trekke seg før siste kamp og 2. plassen ville bli avgjort på målforskjell. Tlf. har behov for å score mye, mens jeg er avhengig av at Tlf. ikke gjør det. Da vil det være galt å vinne på walk-over hvor det gis et fast antall mål. Dermed mener jeg at kampene mot sindre skal slettes og tabellen viser da: Hvem som går videre avgjøres da på hvordan de tre resterende lagene har spilt mot hverandre og er mer rettferdig. Endret 26. mai 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 I'm in! PSN: Kriss_94 Lag: Manchester United Kan du legge gruppene i førstepost denne cupen? Var litt stress å leite gjennom postene forrige cup, ellers supert oppleg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 PSN: trust47 Lag: Manchester United Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 PSN: Nima0077 lag: hmmm, Chelsea.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 PSN: aunron Lag: Manchester United Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 PSN: Kvalheimaren Lag: Liverpool Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 PSN: Jgiggs Lag: Inter Jeg ber alle som ikke får til å spille på en annen måte enn BAP om å revurdere å melde seg på. BAP - modusen flyter aldri. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 For de som sliter er det bare å åpne portene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 PSN: JgiggsLag: Inter Jeg ber alle som ikke får til å spille på en annen måte enn BAP om å revurdere å melde seg på. BAP - modusen flyter aldri. Tull.Sånn er det ikke hos alle. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Tull? Jeg vet iallefall at nettet mitt er helt fint i alle spill (med andre ord lagfritt i alle spill, og helt flytende) inkludert FIFA, og jeg merker forskjellen fra en helt vanlig FIFA - kamp til BAP modusen. Det er i tillegg sykt irriterende med den "baren" som skal være på skjermen. Det er i tillegg sykt irriterende at folk melder seg på når de vet at de må spille BAP-måten gjennom hele turneringen. EDIT: Endrer lag til United. Endret 27. mai 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 BAP-modusen flyter veldig mye dårligere enn en vanlig Ranked kamp. Ønsker man å spille pasningsfotball ved å bygge opp spillet rolig. Noe ekstremt få her på forumet ønsker, jeg vet bare om meg selv og Wisbatov. Og for oss er det et helvete å spille slik fotball som vi spiller til vanlig, når vi må spille BAP-modusen. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 I'm in Manchester United PSN står i signaturen! Lenke til kommentar
amouth Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg og lunaticfanatic har spilt endel kamper med BAP modusen, og jeg må si jeg ikke merker forkjell fra de kampene til en vanlig ranked kamp... Men jeg har også spilt BAP kamper med mye dårlig flyt, men det har jeg også gjort i ranked kamper. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Merke ikke forskjell eg heller... Men har til gjengjeld spilt mange Online Ranked kamper der ting går meget tregt, og da mener eg ikke lagg eller hakking... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Må si meg enig med Dexter her. Det merkes godt når store deler av spillet ditt går på pasningsfotball noe jeg spiller veldig mye på. Alt må flyte for at ting skal gå da, og det flyter ikke på samme måte som i en ranked match når man spiller BAP. Det er mange her som spiller klin ballen opp og løp etter den fotball, men når jeg stort sett spiller og holder ballen i laget (nesten alltid 57 - 70+ posession) så går det ikke med BAP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå