MartinGoesWild Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei. Har en nokia 1100 liggende. Mye kan jeg selge denne for etter all oppmerksomheten den har fått? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du kan sikkert selge den til Russisk mafia for noen (hundre?)tusen, hvis det er riktig type, det er ikke alle telefoner av dette slaget som hadde en defekt. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hmm.. tviler... da den må være av en spesifikk produksjonstid... har den ikke det, og hvis du ikke har kontaktene til å forhandle slikt er den ikke verdt en ting Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 ok. Så er ikke slik at alle er sånn? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hadde alle vert sånn hadde jeg vert millionær.... har en hel eske med slike Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Hehe, ossen finner jeg ut om min er av den heldige? om den skulle vært det? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fant denne artikelen, og her er et lite utdrag: However, the high prices are only being paid for Nokia 1100 phones that were made in a factory in Bochum, Germany, Engelsman said, citing an Ultrascan informant. Those phones contain Nokia software from 2002 that is apparently vulnerable to tampering. Kilde:Techworld.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå