Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Alt er gått til h for meg og dama..

Først begynte hun å såre meg. Og så klarte jeg å være like bra.

Jeg sa noe til eksen som jeg ikke burde sakt.

Og nå er alt kela. eksen var innom siden min på en nettside.

Og da bedde dama meg om å si noe stygt og å si at jeg ikke vil ha ho der.

Jeg gjorde det, kalte henne noe og slettet samtalen etterpå. Dama trodde ikke på at jeg gjorde det.

Så spurte dama eksen om jeg gjorde det, og ho løyg selfølgelig! Da måtte jeg selfølgelig sende en ny melding om at jeg ikke liker ho + ho er stygg, en dritt.. Men det dama reagerte på! var at jeg ikke kalte ho noe styggere!

(du klaer jo ikke kalle ho for hore)

ho ble sint fordi jeg ikke kalte ho for en hore..

Og nå er det slutt..

Hva skal jeg gjøre? har jeg gjort noe galt? (annet en å si det jeg IKKE skulle sakt til eksen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unødvendig av dama di.

Finn deg en annen, for hu var ikke helt god. Det å bli kalt hore er ganske sårende vil jeg tro. Dårlig av dama di og be du kalle din ex noe styggt. Det er ikke din feil, heller dama di som er arrogant og uhyggelig.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Det burde være påbudt i denne delen av forumet å skrive hvilken alder man har når man lanserer et problem.

Hele greien høres utrolig umodent ut, jeg har problemer med å tro at dere er eldre enn 14 år.

EDIT: 15, deven.

Uansett:

-Damen din er teit

-Du burde ikke prøvd å løse problemet ved å "såre tilbake", men kan skjønne at det å ta igjen med samme/lignende mynt er en fristende og enkel løsning

-Å kalle noen for noe stygt er ikke måten man distanserer seg fra noen. Jeg regner med du har sagt noe positiv til eksen din for å gjøre damen din sjalu. Fortell eksen at det var derfor du gjorde det. Ikke kall henne hore eller andre stygge ting, men si at du ikke har noen interesse for henne lengre slik du hadde før og at det er viktig for deg at din nåværende dame vet dette.

-Hvis damen din slår opp med deg fordi du ikke kan kalle en eks for hore så er hun superteit.

Du har gjort en og annen ting galt ja.

1. Såre tilbake

2. Følge oppfordringen fra damen din om å slenge dritt til eksen for å oppveie det første du sa.

3. Være vinglepetter foran damen. Det eneste du antakeligvis har oppnnådd er at både eksen og damen din (eller din nyeste eks som hun vel er) milsliker deg. Skal du først gjøre noe idiotisk får du gjennomføre det.

Ellers så høres hun ut som litt av et støkke arbeid hun nyeste eksen din.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Ojsann.. Alt er gått til h med dama di ja.. Det kan du mildt si.

Og jeg kan si at det er nok for det beste at du har gjort det, for jeg kan si med en gang at det er ikke dama du skal satse på. Tvinge deg til å si noe stygt om eksen din? Et rimelig stort umodent skrik om oppmerksomhet..

Her er det nok bare å bryte seg fri fra forholdet, la henne og du få modne litt, og leve singellivet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...