amll Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei! Her for leden dag lastet jeg ned et miniprogram, det var en sånn facebook sidebar gadget. Men i det siste har jeg ikke kommet inn på selve nettsiden til facebook lenger, det kommer bare at Microsoft Windows har sluttet å virke, og internettet lukkes. Så jeg slettet facebook sidebar for å se om det hjalp, men kommer fortsatt ikke inn på facebook siden. Er det noen som vet hvordan man kan få det til å virke igjen? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Prøvd andre nettlesere som feks Opera? Lenke til kommentar
amll Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 nei, det kan jeg jo prøve. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
amll Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Prøvd andre nettlesere som feks Opera? Opera funket! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Propaganda: Opera er super! Opera er god! Opera er best! Lenke til kommentar
amll Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Propaganda: Opera er super! Opera er god! Opera er best! hehe x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå