johndoe144 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei! På vei til jobben i morges så jeg en ganske ok bil. Jeg trodde først det var en Mercedes CLS, men skjønte fort at det var noe annet da den viste seg å være ca 20 meter lang.... Da den hadde passert meg så jeg at det var en Maybach. Hvor mye koster noe slikt?? Fant ikke så veldig mange av dem på finn.no... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kommer vel an på modellen Her er en usikker kilde på 8mill + avgifter. Men det er jo en ekstrem bil da, kan være en mer "vanlig" den du så. http://www.mercefreaken.com/forum/viewtopi...f=11&t=3137 Lenke til kommentar
Mrzeiten Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 men skjønte fort at det var noe annet da den viste seg å være ca 20 meter lang 20 meter?? det er jo lenger enn ett vogntog... Lenke til kommentar
citronen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sikker på at det ikke var en pullman? 600-diplomat-serien? De er FAKTISK (nesten) 20 meter lange! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå