GoldenBoys Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Skal pusse opp en Kjellerleilighet, hva kan jeg ha på murveggene for jeg setter opp stenderne? (alt er revet per idag, og klar til oppussing) lurt med papp først kanskje? Lenke til kommentar
netted Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Skal pusse opp en Kjellerleilighet, hva kan jeg ha på murveggene for jeg setter opp stenderne? (alt er revet per idag, og klar til oppussing) lurt med papp først kanskje? Ja forhudningspapp er vel greit å starte med, fest pappen i toppen, i taket å la det henge ned til gulvet,5-10 cm overlapp, så klemmer du det fast med svillene i topp og bunn. Det var sånn vi gjorde det i snekkeryrket på 80 tallet Endret 27. mai 2009 av netted Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Høres ikke dumt ut, takker for svar Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Er det isolasjon på utsiden av murveggen? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Et annet spørsmål - er det knotteplast på utsiden av murveggen? Er den smurt med asfalt? Bør trådstarter ha fuktsperre (plastfolie) mellom mur og innvendig kledning, eller blir det helt feil dersom det er en tetting mot fukt på utsiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå