Gå til innhold

David Irving - Hitler utpekte meg til sin biograf. I kveld stiller han på TV2!

Anbefalte innlegg

Det er i praksis Tjen Folket som har styrt SOS Rasisme i mange år. Jeg vet ikke hvordan ståa er i dag.

edit: Kjapp undersøkelse viser at lederen av SOS Rasisme er Tron Thorbjørnsen som om ikke er medle av Tjen Folket i hvert fall har sterke bånd til organisasjonen. Nestleder Ola Melbye Pettersen har også bånd til Tjen Folket. Talsmann for Tjen Folket, Henrik Ormåsen er vara til arbeidsutvalget i SOS Rasisme, men hadde før en mer prominent stilling. Kjell Gunnar Larsen er kasserer og har vært sentral i den mer perifere delen av norsk venstreside, mener på at han også er med i Tjen Folket. I landsstyret til SOS Rasisme sitter Kenneth Fuglemsmo som er sentral i Tjen Folket og ungdomsorganisasjonen Revolusjonær Kommunistisk Ungdom. Jan Erik Skretteberg er vara til landstyret og er også med i Tjen Folket. Jon Trygve Bergsaker er vara til landsstyret og jeg mener på at også han er med i Tjen Folket og/eller RKU.

Og det var bare de jeg vet er medlemmer eller har bånd til Tjen Folket og/eller lignende perifere organisasjoner.

Endret av Thlom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...