Thlom Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Det er i praksis Tjen Folket som har styrt SOS Rasisme i mange år. Jeg vet ikke hvordan ståa er i dag. edit: Kjapp undersøkelse viser at lederen av SOS Rasisme er Tron Thorbjørnsen som om ikke er medle av Tjen Folket i hvert fall har sterke bånd til organisasjonen. Nestleder Ola Melbye Pettersen har også bånd til Tjen Folket. Talsmann for Tjen Folket, Henrik Ormåsen er vara til arbeidsutvalget i SOS Rasisme, men hadde før en mer prominent stilling. Kjell Gunnar Larsen er kasserer og har vært sentral i den mer perifere delen av norsk venstreside, mener på at han også er med i Tjen Folket. I landsstyret til SOS Rasisme sitter Kenneth Fuglemsmo som er sentral i Tjen Folket og ungdomsorganisasjonen Revolusjonær Kommunistisk Ungdom. Jan Erik Skretteberg er vara til landstyret og er også med i Tjen Folket. Jon Trygve Bergsaker er vara til landsstyret og jeg mener på at også han er med i Tjen Folket og/eller RKU. Og det var bare de jeg vet er medlemmer eller har bånd til Tjen Folket og/eller lignende perifere organisasjoner. Endret 2. juni 2009 av Thlom Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Da er jeg enig i at det er en ganske sterk tilknytning, ja. Uten at det nødvendigvis forandrer stort. Endret 2. juni 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Det forandrer alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå