Gå til innhold

David Irving - Hitler utpekte meg til sin biograf. I kveld stiller han på TV2!

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det paragraftegnet du har i din avatar symboliserer noen form for tilhørighet til jussmiljøet. Hvis det gjør håper jeg virkelig du får en bedre forståelse for ytringsfriheten før du får praktisert dine (mangelfulle) kunnskaper om et fritt samfunn.

Jeg studerer jus, og jeg har ikke sagt noe som helst som vitner om en mangelfull forståelse for ytringsfriheten. Ytringsfriheten i Norge er på ingen måte absolutt. Dersom du vil debattere str.l. §135a, gr.l. §100, RT 2002 s. 1618 e.l. kan det gjøres i dertil egnet tråd. Jeg ba om at bildet skulle settes i sammenheng, et rimelig krav.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den andre "fornekteren" har laget en bok som heter "The Hitler we loved and Why" og har skrevet under på ting med Heil Hitler?

Hehe, alright.

Og angående den historien: "Holocaust scholars doubted the story"

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Den siste hendelse i en lang rekke hendelser som har blitt bevist som bullshit er rosenblat historien

Herman Rosenblat's Holocaust memoir of love is exposed as a hoax. Times Online

Eh, du fikk med deg at det var innholdet i en kjærlighetshistorie som ikke var ekte der, ikke sant? Det betyr ikke akkurat at Holocaust ikke fant sted, det betyr at denne karen løy om hvordan han møtte dama si.

Lenke til kommentar
Imre Hercz overlevde selv nazistenes fangeleire i Auschwitz. Nylig vant han en klagesak i PFU etter kjendiskomikeren Otto Jespersens jødevitsing.

Er dette å gå for langt? Det synes ikke jeg! Otto Jespersen er en mann som gir harde spark i pungen til alt og alle, hvorfor skal jøder få særbeskyttelse?

Han svarer selvsagt skarpt:

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Disse påstandene om nybygde gasskamre er gamle. Hvem vet?

Kanskje alt er en løgn for å hjernevaske folket. Men for å oppnå hva?

Det er nok ikke løgn gitt. Det finnes også påstander om at de mektigste politkerene i verden er egentlig øglemennesker. Det er nok ikke dekning for noen av påstandene.

Lenke til kommentar
Politiet møter mannsterke opp. For å hindre at nordmenn banker opp SOS-rasisme.

Dette innlegget er lite konstruktivt. Har du kommet med noe konstruktivt i alle de hundrevis av anti-innvandrerinnleggene du har postet? Hvis du mener så sterkt at innvandrere er et problem, hvorfor forfekter du ingen løsninger innenfor realistiske rammer?

Lenke til kommentar

For å komme tilbake til Irving:

Så han liker å ha nynazister som publikum så han kan fortelle dem at de "har litt feil her, og rett her". Velformulert og unnavikende han var. Tydeligvis at han har en forkjærlighet for Hitler og nazismen, så skjønner at han er biased i sine funn. Men som sagt, det betyr ikke at han ikke kan finne noe reellt.

Når man erklærer seg selv som Hitlers ambassadør så vet man vel hvor skapet står.

Lenke til kommentar

Off-topic:

Angående det med at de allierte skal ha bygget gasskamrene i ettertid o.l.. Den tyske regjeringen/de oppi toppen visste og vet vel hva deres eget land drev med under krigen? Kan ikke huske å ha hørt noen høyt i systemet i Tyskland benekte hva som skjedde.

Eller klarte nazistene å ødelegge så mye av beviser at det ble skapt et altfor stort skille mellom nazistyret og det moderne Tyskland, slik at ingen der i ettertid kunne se hva de selv hadde gjort?

Endret av GW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...