Alinoe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vet ikke om det paragraftegnet du har i din avatar symboliserer noen form for tilhørighet til jussmiljøet. Hvis det gjør håper jeg virkelig du får en bedre forståelse for ytringsfriheten før du får praktisert dine (mangelfulle) kunnskaper om et fritt samfunn. Jeg studerer jus, og jeg har ikke sagt noe som helst som vitner om en mangelfull forståelse for ytringsfriheten. Ytringsfriheten i Norge er på ingen måte absolutt. Dersom du vil debattere str.l. §135a, gr.l. §100, RT 2002 s. 1618 e.l. kan det gjøres i dertil egnet tråd. Jeg ba om at bildet skulle settes i sammenheng, et rimelig krav. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Den siste hendelse i en lang rekke hendelser som har blitt bevist som bullshit er rosenblat historien Herman Rosenblat's Holocaust memoir of love is exposed as a hoax. Times Online Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Den andre "fornekteren" har laget en bok som heter "The Hitler we loved and Why" og har skrevet under på ting med Heil Hitler? Hehe, alright. Og angående den historien: "Holocaust scholars doubted the story" Endret 26. mai 2009 av Rampage Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Den siste hendelse i en lang rekke hendelser som har blitt bevist som bullshit er rosenblat historien Herman Rosenblat's Holocaust memoir of love is exposed as a hoax. Times Online Eh, du fikk med deg at det var innholdet i en kjærlighetshistorie som ikke var ekte der, ikke sant? Det betyr ikke akkurat at Holocaust ikke fant sted, det betyr at denne karen løy om hvordan han møtte dama si. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Den ble solgt som en ekte historie i likhet med såpe og lampeskjermer *edit* glemte krympede hoder. Endret 26. mai 2009 av Ebeneser Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Eh, du ser forskjellen på "dette er hvordan jeg møtte dama mi" og "6 millioner mennesker slaktet ned på systematisk og industrialisert måte", ikke sant? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Imre Hercz overlevde selv nazistenes fangeleire i Auschwitz. Nylig vant han en klagesak i PFU etter kjendiskomikeren Otto Jespersens jødevitsing. Er dette å gå for langt? Det synes ikke jeg! Otto Jespersen er en mann som gir harde spark i pungen til alt og alle, hvorfor skal jøder få særbeskyttelse? Han svarer selvsagt skarpt: Endret 26. mai 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det hører vel hjemme i en annen tråd, men jeg mener at man misforstå Jespersen dersom man så det som et angrep på jøder. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Disse påstandene om nybygde gasskamre er gamle. Hvem vet? Kanskje alt er en løgn for å hjernevaske folket. Men for å oppnå hva? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Anbefaler alle interesserte å se intervjuet med David Irving på Tabloid klokken 19:55, i kveld på TV2. Det var selvsagt feil klokkeslett? Ikke får jeg spillt av intervjuet på web hos TV2 heller (teknisk feil) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Disse påstandene om nybygde gasskamre er gamle. Hvem vet? Kanskje alt er en løgn for å hjernevaske folket. Men for å oppnå hva? Det er nok ikke løgn gitt. Det finnes også påstander om at de mektigste politkerene i verden er egentlig øglemennesker. Det er nok ikke dekning for noen av påstandene. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 De hadde bare et kort utdrag, for å få se hele må man betale Skulle ønske det var på nrk, da hadde det hvertfall vært gratis (og mer stabilt?). Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 De hadde bare et kort utdrag, for å få se hele må man betale Dukker vel kanskje opp på 'tuben etterhvert Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Det var selvsagt feil klokkeslett? Ikke får jeg spillt av intervjuet på web hos TV2 heller (teknisk feil) Aldeles ikke. Programmet gikk fem på syv. Du kan se programmet når du vil, på TV2Sumo (ikke gratis). Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det gikk fem på syv, ja. Du skrev 19.55, som er fem på åtte i dagligtalen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Så vist gjorde jeg det. Liten bommert der. Som uttalt kan man se programmet når man vil. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Politiet møter mannsterke opp. For å hindre at nordmenn banker opp SOS-rasisme. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Politiet møter mannsterke opp. For å hindre at nordmenn banker opp SOS-rasisme. Dette innlegget er lite konstruktivt. Har du kommet med noe konstruktivt i alle de hundrevis av anti-innvandrerinnleggene du har postet? Hvis du mener så sterkt at innvandrere er et problem, hvorfor forfekter du ingen løsninger innenfor realistiske rammer? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For å komme tilbake til Irving: Så han liker å ha nynazister som publikum så han kan fortelle dem at de "har litt feil her, og rett her". Velformulert og unnavikende han var. Tydeligvis at han har en forkjærlighet for Hitler og nazismen, så skjønner at han er biased i sine funn. Men som sagt, det betyr ikke at han ikke kan finne noe reellt. Når man erklærer seg selv som Hitlers ambassadør så vet man vel hvor skapet står. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Off-topic: Angående det med at de allierte skal ha bygget gasskamrene i ettertid o.l.. Den tyske regjeringen/de oppi toppen visste og vet vel hva deres eget land drev med under krigen? Kan ikke huske å ha hørt noen høyt i systemet i Tyskland benekte hva som skjedde. Eller klarte nazistene å ødelegge så mye av beviser at det ble skapt et altfor stort skille mellom nazistyret og det moderne Tyskland, slik at ingen der i ettertid kunne se hva de selv hadde gjort? Endret 26. mai 2009 av GW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå