MartinGoesWild Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei. jeg har en W880i som er i veldig dårlig stand. jeg har skaffet en ny telefon. Nesten lik sony Ericson. Men jeg lurer på ossen jeg overfører kontaktene? noen som vet dette? EDiT: Det er W880i Endret 26. mai 2009 av MartinGoesWild Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Hei. jeg har en w8100i som er i veldig dårlig stand.jeg har skaffet en ny telefon. Nesten lik sony Ericson. Men jeg lurer på ossen jeg overfører kontaktene? noen som vet dette? Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gitt at du kan "boote" mobilen kan du opprette en synk-profil mot en gratis tjeneste som gsmsync.net, og overføre alt sammen slik. Deretter synkronisere den nye mobilen for å få de overført - mindre slitsomt enn det høres ut, pluss at man får en backup av kontaktene (som jeg bruker den til). Evnt. kan du bruke Float's mobile agent. (Sistnevnte synkroniserer ikke bokmerker eller grupper, men alt annet). //Torgeir Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg prøvde GSMSync, det ble for mye knoting, men lasta ned floAt's Mobile Agent. Den virka kjempe bra, men skjønner ikke hvor jeg kopierer kontaktene osv. kan du forklare? Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Har 300-400 kontakter. blir slitsomt og sende 1 og 1 kontakt. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 flytt kontaktene til simkortet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har 300-400 kontakter. blir slitsomt og sende 1 og 1 kontakt. Det er lenge siden jeg hadde den telefonen, men er det ikke en opsjon i kontakter-menyen for å sende alle kontakter??? Da velger du via Bluetooth, og så går resten av seg selv. Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Fikk det til nå. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå