entername Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei Min Xubuntu maskin kjøyrer atm linux sin anbefalte driver for mitt "Silicon Integrated Systems [siS] 661/741/760 PCI/AGP or 662/761Gx PCIE VGA Display Adapter" skjermkort. Denne driveren er jo mildt sagt ubrukelig. Det er veldig tydelig at den belaster pc-en noko grusomt. Kver gang eg veksler mellom eit programm o.l. må den stoppe for og tenke seg om. Etter og ha googla litt rundt såg eg ingen som hadde greid og finne nokre drivera fra SIS som virka på Xubuntu distroen ei heller på dei andre buntuane (ubuntu/kubuntu) eg har derfor tenkt og kjøyre inn vesa driveren for og sjå om det gjekk glattare. Eg fant ein anna kar som hadde samme problemet på ein tidlegare versjon av ubuntu men i min xorg.conf har eg ikkje mulegheit til og bytte dette. Kan eg t.d. bytte ut "Configured Video Device" i min xorg.conf fil med noko anna og so kjøyre sudo dpkg-reconfigure -phigh xserver-xorg for og tvinge inn ein vesa driver. vesa driveren er vel ein standard driver so den bryr seg vel ikkje kva type maskinvare som er i pc-en? NB: eg er heilt grønn når det gjeld Linux so det er muleg eg bjeffer etter feil tre her takker på forhand for all hjelp :-) Endret 26. mai 2009 av entername Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vesa har sannsynligvis enda mindre maskinvareakselerasjon enn den driveren du bruker nå, men du kan jo prøve. Skal stort sett bare være å bytte til driver "vesa" og fjerne det som er av SiS-spesifikke opsjoner. Den gamle xorg.conf filen kan du gjerne ta vare på som backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå