Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 To kuler ned på ett forsøk. Ganske lurete, må si jeg ikke helt skjønte hvordan det skulle gå an før jeg så utspillet. Men greit nok et "hevn" slag. ^^ Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Haha! En virkelig fulltreffer den der ja... :!: Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For meg virket det som om det var gjort med vilje ... Ser ikke noe grunn for å holde kulene der, og dermed virket det som om han som skyter prøver å treffe stakarn i skrittet. Klarer ikke le, muligens noe rart med meg. =) Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For meg virket det som om det var gjort med vilje ... Ser ikke noe grunn for å holde kulene der, og dermed virket det som om han som skyter prøver å treffe stakarn i skrittet. Klarer ikke le, muligens noe rart med meg. =) Er jo meningen å treffe han regner jeg med... for å kødde med han Lenke til kommentar
Bata Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Så jævlig gøy, en mann får en billijardkule hardt inn i KUKEN/PUNGEN. Gode venner det der. Jeg ler til jeg gråter. Endret 26. mai 2009 av Strindmo Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hahahaha, syntes den var litt fin jeg <3 Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Med en gang jeg så at han sto sånn, skjønte jeg hva som skulle skje. Men det som egnetlig var morsomt, var latteren til kameramannen Endret 26. mai 2009 av PartyLøven Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 ikke hysterisk bra, men nok til at jeg smilte Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Falsk reklame, her trodde jeg det skulle være noe gøy som involverte våpen og folk som blir dødlig men hysterisk festlig skadet, men nei da. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 For meg virket det som om det var gjort med vilje ... Ser ikke noe grunn for å holde kulene der, og dermed virket det som om han som skyter prøver å treffe stakarn i skrittet. Klarer ikke le, muligens noe rart med meg. =) Skjønner du ikke? Poenget er jo å treffe han. Han som holder ballene skjønner jo ikke at han vil få kula i seg. Med en gang jeg så at han sto sånn, skjønte jeg hva som skulle skje. Men det som egnetlig var morsomt, var latteren til kameramannen Ja ikke sant, reagerte litt på den jeg også ^^ Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 To kuler ned på ett forsøk. Ganske lurete, må si jeg ikke helt skjønte hvordan det skulle gå an før jeg så utspillet. Men greit nok et "hevn" slag. ^^ Liker biljard?? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Tjaa...Er mer fan av å spille biljard på nettet. Så det så ^^ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg håpet på at kulen skulle skytes inn i ansiktet til stakkaren, DET hadde vært skills Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Biljard er artig. Finnes mykje trikseskot innan pool og biljard, ligg forskjellig på nettet. Finnes faktisk eigne konkurranser, Trick Shot Contest elns. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For meg virket det som om det var gjort med vilje ... Ser ikke noe grunn for å holde kulene der, og dermed virket det som om han som skyter prøver å treffe stakarn i skrittet. Klarer ikke le, muligens noe rart med meg. =) Skjønner du ikke? Poenget er jo å treffe han. Han som holder ballene skjønner jo ikke at han vil få kula i seg. Åjaaaa, det skjønte jeg jo ikke! Nå ble det moro med en gang! Nei, vent nå ... Ser dessverre ikke noe moro i å skyte noen i skrittet med vilje! Men som sagt, sikkert jeg som er rar. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Ja, du er rar. Jeg ser ikke hva som er morsomt med Simpsons, men kanskje jeg også er rar? Bare for å definere våres humor. Endret 26. mai 2009 av Nidaroo Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 tittel burde være "Fire baller ned på et forsøk" Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Og hvis noen ser hvilken side det er hostet på kan man jo begynne å lure på hva sol.no ansatte driver med i arbeidstiden... Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå er du vel litt på jordet Flimzes. Er ikke Sol Klipps en side der hvem som helst kan legge ut klipp? Dvs. no ála YouTube? Eller er det jeg som er helt på jordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå