IcedInsanity Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jah.. Den virker fint nå da, men det som skjedde var at eg skulle se om eg kunne få noe bilde på tven fra dataen, plugget bare en vanlig HDMI kabel fra datan til tven, flimret litt og så hadde eg bilde på begge skjermer. Men bildet på tven var litt for stort så eg så ikke alt som skulle være med, gikk inn på skjerminnstillinger på pcen og skulle skru oppløsningen ett hakk ned, fikk skrudd ned og i det eg trykket på Ok så fikk eg blue screen, kom noe minnedump opplegg som telte kjapt til 100% før den restartet, den gjorde det om samme greia skjedde igjen før Wi fikk startet, så begynte oppstartsverktøy å kjøre, og eg måtte velge å starte pcen fra en tidligere "form" som virket. Det gjorde eg og pcen slo seg på og alt er nå som det skal være, men hva isvarte skjedde? Var det pga hdmi kabelen og det der?? Endret 26. mai 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Windows dumper ut minnet til disk i en såkalt minnedump slik at minnet kan analyseres senere og dermed finne ut hva som er problemet, den eneste sikre måte å finne ut hva som forårsaket problemet er egentlig å gå gjennom minnedumpen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Hvordan gjør eg det da? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er forklart i guiden min ovenfor---Hvordan feilsøke Windows, dog om du ikke får blåskjermen på nytt er det vel ikke så nøye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå