Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ny router. Belkin?

Anbefalte innlegg

hei!

kjøpte nettopp d-link dir-615, men denne var søppel og går i retur...

har noen en router å anbefale?

prøver å finne belkin utstyr men de ligger ikke engang i prisguiden. og er nesten ikke noe å se av det ellers....

har masse god erfaring med belkin, og den forrige jeg hadde ble kjøpt på elkjøp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hiver meg på denne. Har en WRT54G som jeg har tenkt å bytte ut. Jeg er på jakt etter en stabil N router med bra signalstyrke, kombinert med en N usb dongle. Signalene skal gjennom gulv i motsatt hjørne av huset, derav signalstyrken. Brukes en del til videostreaming til min PS3. Forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar

Jeg har WRT54GL. På torrents virker den nå stabil og veldig bra.

Da med DD-WRT firmware 24v-SP1.

Jeg har hatt ustabiliteter med Torrents med akkurat samme instillinger som nå. Men nå går det fint:

Jeg har nå satt µTorrent på:

100 Max Globale Conections

50 Max per torrent.

4 uploadslots.

Kan sikkert økes.

N - Ruter kan jo være bra hvis du trenger det.

Lenke til kommentar
liker veldig godt den linksysen, men den har litt liten kapasitet når det kommer til torrent trafikk...

Hei vesleengen

Har kjørt wrt54gl i noen år nå og er dønn stabil. Oppgraderte fw til DD-WRT v24-sp2 (05/27/09) std i morges fra v24 (05/21/08)std.

Her hjemme kjører jeg: stasjonær pc, laptop(Linux/Win7), squeezebox, telio ip tlf, dreambox, og nabo'n tidligere med sin laptop på denne wrt54gl router'n uten problemer.Og torrent apps som DeLuge og µTorrent. Og rebooter denne så si aldi. Sist pga. slo av hovedstrømmen til huset for sjekk.

Kjempefornøyd med denne saken.

Dag

Lenke til kommentar

WRT54GL kan gjøres like stabil som f.eks DIR-655/DIR-635. Har selv testet stabiliteten ved bruk av bittorrent på de tre og fikk omtrent likt resultat ved å bruke Tomato firmware med modifikasjon på timingparametre på WRT54GL.

Fordelen med DIR-655/DIR-635 er jo at den tåler mye last uten noen Googling fra brukerens side og at den i tillegg er mye raskere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg er på jakt etter en stabil N router med bra signalstyrke, kombinert med en N usb dongle.
DKT-410 er en bra og rimelig løsning.

Takker for tipset. Beklager noe sent svar, men er dette et løft i forhold til min WRT54G, kapasitets og signalmessig? Lurer på å bestille en slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...