Gå til innhold

Feilaktig ram?

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller Half-Life addons slik som TFC Online kan jeg spille i underkant av 5 minutter så får jeg denne feilmeldingen "Half-Life: hl.exe - Application Error". The instruction at "0x0a74ffe2" referenced memory at "0x000000000". The memory could not be "written".

Click on OK to terminate the program

Click on CANCEL to debug the program

Jeg får også explorer.exe errors når jeg ser på filmer, browser "My Computer" eller Explorer.

Håper på svar slik at jeg kan få en løsning på dette.

På forhånd takk :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det har med temperaturen på prosessoren å gjøre i og med at jeg har skifta vifte.

Jeg tok ut den ene ram brikka men problemet stoppet ikke, jeg satt inn den andre men problemet stoppet ikke da heller. Så jeg begynner virkelig å lure på hva det er :cry:

Lenke til kommentar

Du har skifta vifte? Det kan følge trøbbel med slike operasjoner. Hvis du hadde det litt for travelt med å sette den på igjen, kan du ha gjort en bommert. Kjenn på kjøleribba om den er veldig varm (mens maskinen kjører).

Hvis cpu ikke er problemet, ta ut alle komponentene som ikke er nødvendige, og se om problemet vedvarer. Hvis det gjør det, test samtlige nødvendige komponenter i en annen maskin (ram, cpu, hk).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...