nokiaxx Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Når jeg spiller Half-Life addons slik som TFC Online kan jeg spille i underkant av 5 minutter så får jeg denne feilmeldingen "Half-Life: hl.exe - Application Error". The instruction at "0x0a74ffe2" referenced memory at "0x000000000". The memory could not be "written". Click on OK to terminate the program Click on CANCEL to debug the program Jeg får også explorer.exe errors når jeg ser på filmer, browser "My Computer" eller Explorer. Håper på svar slik at jeg kan få en løsning på dette. På forhånd takk Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvordan er temperaturen på prosessoren? Kan være den som er for varm, dette er en stor mulighet hvis du klokker prosessoren. Ellers kan det være ram'en ja. prøv minnebrikken(e) i en annen maskin og sjekk om problemet følger med. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Mulig at d er no galt med RAMen ja. Om mulig, prøv brikken(e) i en annen maskin. Last også ned og kjør Memtest86 Lenke til kommentar
nokiaxx Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg tror ikke det har med temperaturen på prosessoren å gjøre i og med at jeg har skifta vifte. Jeg tok ut den ene ram brikka men problemet stoppet ikke, jeg satt inn den andre men problemet stoppet ikke da heller. Så jeg begynner virkelig å lure på hva det er Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Du har skifta vifte? Det kan følge trøbbel med slike operasjoner. Hvis du hadde det litt for travelt med å sette den på igjen, kan du ha gjort en bommert. Kjenn på kjøleribba om den er veldig varm (mens maskinen kjører). Hvis cpu ikke er problemet, ta ut alle komponentene som ikke er nødvendige, og se om problemet vedvarer. Hvis det gjør det, test samtlige nødvendige komponenter i en annen maskin (ram, cpu, hk). Lenke til kommentar
nokiaxx Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg har ikke skifta CPU vifte men jeg har skifta vifte , du vet den andre vifta Jeg skal se nærmere på CPU Vifta i morgen. Andre tips? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå