Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Reagerte på oppførselen til en moderator. i en tråd her tidligere, der han kritiserte rettskrivingen til en bruker, jeg påpekte dette i tråden, Og det har nå i ettertid vist seg at hele tråden med innhold er slettetfjernet (jeg finner den iallefall ikke lengre) Gjorde han dette selv for å slippe å havne i et dårlig lys? Han er jo tross alt moderator, og de bør jo være de første til å følge retningslinjene og holde en god nettikette. I så fall er det utrolig dårlig av han, at han ikke tør stå for det han har sagt og evt. beklage oppførselen. Fant dessuten tråden i history på iexplorer, og legger ut 2 screens her, som dere selv kan se: Bilde 1 Bilde 2 Som det kommer frem av bildene har tråden URL'en: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=873507 Men denne eksisterer ikke lengre... Muligens har Moderatoren bare hatt en fuktig kveld på byen, og kommer hjem og poster kl 06:46... For deretter senere å angre Ellers så har denne tråden bare blitt flyttet, og jeg ikke finner den lengre, hvis det er fakta, beklager jeg alt ovenfor. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Men, om han fant ut at det som var skrevet ikke var så smart, & dermed gjorde noe med det. Er det da ikke bare bra at han ikke lot flere lese dette?! [hint]Uansett, så synes jeg at det er alt for mange "wannabemoderatorer" på dette forumet.[/hint] Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Nei, jeg synes det er feigt at han ikke tør stå for det han gjorde, og burde egentlig beklagd saken i tråden for den forulempede. Hvis vi vanlige brukere driter på leggen, har vi noen mulighet for å skjerme det vi skrev for resten? nei, alt vi kan gjøre er å fjerne teksten i våre egne innlegg. Som egentlig er nok, men ikke nok for å gjøre opp saken og komme ut i et like bra lys som før... [hint_til_deg_også] Dette har ingenting med wannabe moderatorer å gjøre [/hint_til_deg_også] Edit: Personlig har jeg respekt for den jobben Erling E. gjør på dette forumet, og på Gamer.no. Artiklene hans holder meget høy standard, er gode og lettleste. Og én liten sleivkommentar som han hadde her, er også enkel og unnskylde, og glemme, men å slette hele tråden for å komme best mulig ut av det, synes jeg er på litt på grensen, det er derfor jeg påpeker dette i denne tråden... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Dette er jo bare helt talentløst! Erling E bør utestenges fra forumet i 1 måned, samt miste moderator-statusen for å bryte retningslinjene. Det er bare fair & square. Syns også hovedansvarlig burde unnskylde for at det ikke har blitt tatt affære umiddelbart. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Denne syntes jeg også var over grensen.. Grunnen til at den ble slettet er jo sikkert pga at det var så mange som hadde Quotet han, og derfor kunne han ikke bare redigere alle postene i tråden, men slettet da likegodt hele greia.. WAY TO GO ERLING! Hva med en offentlig unnskyldning? Ihverfall til den karen du hudfletta! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg syntes det er rett og slett smaklost. Jeg husker naar jeg pleide aa see paa Basketball paa TV, slik som NBA osv. UTrolig goy og underholdende, men da jeg saa pa en norsk basketball kamp live, saaa blaaste dommeren i floyta hvert 2. minut. Noe som forte til at kampen handlet mer om straffe kast osv. Virker som om at norske basketball dommere er litt i strengeste laget. Det samme sier jeg om noen moderatorer her paa forumet. Kan de ikke la traaden leve sitt eget liv, la det bli litt action, det koster ikke saa mye. Norge skal liksom vere et landt med mulighet til a ytre seg slik man vil, men naar noen moderatorer kommer og sletter en hel traad, saa syntes jeg de gaar for langt. Naa vet jeg ikke om moderatoren har slettet eller bare flyttet traaden. Men jeg har merket denne tedensen at moderatorer blir litt for "stein", man skal ikke komme her og tro at man kan kneble brukerne ved aa slette postene deres, vi har fremdeles ideer og tanker som ingen kan kverke. Jaja, jeg er litt trott idag, beklager hvis det ble litt mye snakk Frankie Singapore Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 For det første er ikke Erling E. moderator som flere her forteller. Han er journalist i Gamer.no. Det var jeg som slettet tråden, etter punkt 1 og 3 i retningslinjene. Jeg kjenner ikke til noen som har blitt utestengt etter å ha kommentert rettskrivingen til andre brukere, så hvorfor skulle Erling bli utestengt? Han fikk beskjed av meg om å ikke gjøre slik igjen, en advarsel jeg også gir andre brukere som gjør det samme. Det kan kanskje virke rart for dere, men vi som jobber i dette nettverket er mennesker vi også, som også kan gjøre feil. Det vil ikke skje igjen. Erling oppfattet innlegget til |DevilBoy| som provoserende, og det er også grunnen til at han svarte som han gjorde. Dere vet også at |DevilBoy| har vært i hardt vær tidligere, og har blant annet vært utestengt et par ganger grunnet sin oppførsel. Det samme kan neppe sies om Erling. Uansett beklager vi denne episoden. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Sletter dere postene til alle som kommenterer rettskrivning? Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Sletter dere postene til alle som kommenterer rettskrivning? Nei, men det skjer titt og ofte at vi sletter eller sensurerer tråder som kun inneholder uthenging eller har et innhold som er ment for å provosere. Som det står beskrevet i punkt 1 og 3 i retningslinjene. Denne tråden inneholdt stort sett drittkasting i siste halvdel. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Sletter dere postene til alle som kommenterer rettskrivning? Nei, men det skjer titt og ofte at vi sletter eller sensurerer tråder som kun inneholder uthenging eller har et innhold som er ment for å provosere. Som det står beskrevet i punkt 1 og 3 i retningslinjene. Denne tråden inneholdt stort sett drittkasting i siste halvdel. Oki, siden den ble slettet så er det litt vanskelig å "få hele bildet".. Hvorfor ikke bare stenge? Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Uansett, var veldig tåpelig da. Lage et nytt svar, BARE for å kritisere, å en slik person, som kanskje er litt annerkjent på dette forumet kommer med noe slikt? Nei, det synes jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 [hint]Uansett, så synes jeg at det er alt for mange "wannabemoderatorer" på dette forumet.[/hint] Da bør du følge bedre med i timen. Det er forlengst opplest og vedtatt at brukere skal si fra. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg har i det siste fjernet en god del dritt slenging om andres skrivefeil, men jeg har alltid lagt igjen en grunn. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Heisann, 1. Jeg er slettet ikke tråden. Jeg er mer enn villig til å stå opp for det jeg gjør. Saken var at tråden tok en sur vending, og at Tor-Steinar valgte å slette den. 2. DevilBoy var svært provoserende i hans oppførsel. Jeg ble litt irritert på mennesket, og skrev en liten krass kommentar tilbake. Det var ingenting i mot det han senere gjorde: Skjelte meg ut og bruke slemme banneord. 3. Jeg vet vi ikke skal kritisere andres skriverier, men jeg følte jeg måtte si noe om hans provoserende oppførsel. Jeg prøver ikke å tilpasse reglene til meg selv, og innrømmer det var dumt av meg. Det skal ikke skje igjen, men jeg vil ikke fremstilles som synderen her. Bare fordi jeg jobber i Gamer.no, betyr ikke det at jeg finner meg i all verdens. Men, det betyr at jeg må passe kjeften min litt - noe jeg stort sett gjør hver eneste dag. 4. Saken er glemt. Beklager for at jeg brøt en regel, men jeg angrer ikke på at jeg kritiserte DevilBoys innlegg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Bra av Erling E. å stå frem her, med en full forklaring og en unnskylding på slutten. Jeg ser egentlig ingen vits for meg i å poste mer i denne tråden, da alle kort er lagt på bordet, og det har kommet frem hva som egentlig skjedde. Jeg la også merke til at Devilboy var litt krass, men da er jo prosedyren å kontakte moderator, så de får se på saken, ikke kjefte tilbake Hva som fortsatt er litt uklart er hvorfor TST valgte å slette hele tråden, og ikke stenge den når den tok en dårlig vending. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hva som fortsatt er litt uklart er hvorfor TST valgte å slette hele tråden, og ikke stenge den når den tok en dårlig vending. Som oftest bruker jeg å stenge tråder, men i dette tilfelle gjorde jeg altså ikke det. Jeg slettet den, ettersom det ikke stod noe av interesse for noen parter der. Det var stort sett bare drittkasting, provokasjon og annen søppel, og det trenger vi ikke ta vare på. Noen stor sak er det vel ikke. Med det ønsker jeg alle en hyggelig mandagskveld! :-) Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Heisann, 1. Jeg er slettet ikke tråden. Jeg er mer enn villig til å stå opp for det jeg gjør. Saken var at tråden tok en sur vending, og at Tor-Steinar valgte å slette den. 2. DevilBoy var svært provoserende i hans oppførsel. Jeg ble litt irritert på mennesket, og skrev en liten krass kommentar tilbake. Det var ingenting i mot det han senere gjorde: Skjelte meg ut og bruke slemme banneord. 3. Jeg vet vi ikke skal kritisere andres skriverier, men jeg følte jeg måtte si noe om hans provoserende oppførsel. Jeg prøver ikke å tilpasse reglene til meg selv, og innrømmer det var dumt av meg. Det skal ikke skje igjen, men jeg vil ikke fremstilles som synderen her. Bare fordi jeg jobber i Gamer.no, betyr ikke det at jeg finner meg i all verdens. Men, det betyr at jeg må passe kjeften min litt - noe jeg stort sett gjør hver eneste dag. 4. Saken er glemt. Beklager for at jeg brøt en regel, men jeg angrer ikke på at jeg kritiserte DevilBoys innlegg. Men du skal ikke kritisere meg fordi jeg har dyslexi! Ok jeg sa mye dritt , men ble litt sur Og det unskylder jeg :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå