KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg hadde ikke brukt penger på det spillet om det så var det eneste spillet tilgjengelig for X360'en min. Gidder ikke skrive noen anmeldelse her av det, så du får tro meg om du vil, men det var kjedelig og forutsigbart. MEH! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Litt skuffende at dette spillet har fått såpass midt-på-treet mottagelse - har ventet lenge på et racingspill hvor det er om å gjøre å komme raskest frem / først i mål men lar deg selv velge hvor du vil kjøre. Med tanke på spillets omfang er det vel kanskje ikke mulig å lage noen representativ demo heller. Regner med at jeg kjøper det uansett Kommer sikkert på salg snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Noen OT-innlegg og litt krangling er fjernet fra tråden. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 jeg lite dette spillet for man kjører ikke samme banene omigjen og variert terreng om som sat så er det straegi inblandet...+ noen løp varer i 1 halvtime i stede for at det er vanlig 3 runders løp osv Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 har spilt spillet en stund nå, og er relativt fornøyd med det. hadde ikke forventet at hver kvadratmeter av de totalt 14 000 000 000 som finnes i dette spillet skulle være super intensive og spektakulære, og er derfor ikke skuffet. jeg liker det de har gjort med kjøremotoren, den er akkurat passe real for en gjennomsnitts gamer. men er det noen andre enn meg som syns at understell-mot-underlag-lyden er alt for høy kontra motorlyden? Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Prøvde demoen her om dagen, og var ikke imponert i det hele tatt. Grafikken var meh og gameplayet føltes ikke bra ut. Kjørte i en trestubbe i full fart og ble sent 10 meter rett opp i luften... Blir ikke noe kjøp for min del, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå