chaos king Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fant ikke noen tråd for dette, så jeg starter like gjerne opp en. Fuel kommer hit til Norge 6. Juni, etter å ha blitt utsatt flere ganger. Sansynligvis er det ikke noen alvorlige utviklingsfeil som har oppstått, ettersom datoforflytningen har skjedd så nært den nye datoen. Trolig er det bare noen enkle barnesykdommer fra Asobo (spill studioet), siden det er deres første spill. På spillets hjemmeside kan du se bilder, laste ned diverse trailere (720p ) og lese mer om spillet. Stikkord som gjør at man burde glede seg til Fuel: *14400 Km^2 (forutsatt at det gir frihetsfølelse, og ikke gå-seg-vill-følelse) *Motorstorm følelse av kjøringen (fra de trailerne jeg har sett, kan det minne mye om motorstorm rent kjøremessig) *oppdagelser (det kommer til å lønne seg å ville utforske det gigantiske landområdet, fordi det befinner seg diverse oppgraderinger, og ekstradeler til bilene dine i ødemarken) *Postapokalyptisk (verden er skakkjørt av klimaendringene, og alt man kan gjøre er å kjøre bil som en villmann. hærlig? ja!) *Uvær og sol i hist og pist (Dynamiske værforhold til en hver tid; sol, regn, storm og snø) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Spillet ser jo meget interessant ut da, skal innrømme det. Men spillet kommer samtidig med Prototype, så hvilket av de to jeg kjøper i sommer er jeg jammen ikke sikker på. Tråden er også flyttet til felles-kategorien, og "PS3" fjernes samtidig fra emnetittelen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Håper da virkelig dette spillet slår til og slår et slag for frihetsfølelsen, ikke bare innenfor racingsjangeren, men spill generelt. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg kjøpte spillet igår, og jeg synes det er greit Det eneste jeg ikke likte var at det var "carreer" og "freeride", ikke 2i en, og var ikke så mye man kunne kjøpe annet enn biler osv (håpet på oppgraderinger, klær osv) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 blir nok tur til gamestop og kjøpe dette om ca 1 times tid eller noe, må bare få på meg klær og spise og sette meg i bilen Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Kjøpte spillet på impuls igår, det var en tabbe. Synes det var et dårlig og totalt uengasjerende spill. Den såkalte frihetsfølelsen er egenetlig fraværende da det føles bare tomt og ensomt, så endte opp med å bruke menyen for å reise fra race til race. Andre kan sikkert like dette spillet, men ble en nedtur for meg. Endret 6. juni 2009 av HappyHerb Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har testet spillet i noen timer (Xbox 360) og jeg har sansen for det så langt:) Er jo klart at "free-mode" var ikke helt optimalt. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg synes spillet virket spennende da jeg så traileren, men etter å ha lest Game Reactor sin omtale, blir jeg ikke å kjøpe spillet. De gav spillet 6/10: Grafikk:'_________8 Gameplay:_______7 Lyd:____________5 Holdbarhet:______7 Pluss: Enorm verden å utforske Minus: Lite å gjøre i den enorme verdenen, uinspirerte bilmodeller Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 noen som vill spille legg gjerne til fata4free så kanskje vi kan få til noe?? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fuel er nå offisielt en failure. IGN Review 5.1/10 Eurogamer Review 5/10 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fan da. synes spillet virket lovende. Noen som husker den monster truck demoen som var på ps1 demoskiven som fulgte med ps1 i starten? Skulle ønske det hadde blitt ett spill av den, brukte utrolig mange timer på å bare se om jeg klarte å lure meg opp den ene umulig bakken etter den andre.. Ett slikt spill vil jeg ha. Firhjultrekkere, monstertrucks, artictrucks osv osv og enorme landskap der eneste mål er å klare å komme seg til diverse umulig spots rundt om på mappet. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 jeg så hadde tenkt og kjøpe det så ser jeg dette. argh Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Dette fikk 8/10 i Edge. Høyere enn begge Motorstorm spillene fikk der. Men siden det ikke er plattform eksklusivt så er det ingen som bryr seg om dette. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Grunnen til "ingen" bryr seg om dette ligger i at en samlet anmelderskare mener det er middelmådig og tungspilt. 66 og 64 av 100 er Metascoren for henholdsvis PS3 og 360 versjonen. Og at Edge enda eksisterer er for meg en gåte. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har prøvd FUEL og syntes det var gøy! Variert bilkjøring med et snev av strategi (er det raskere å kjøre en omvei, men på veien, eller å suse rett gjennom skogen som er kortere, men du har lavere fart. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Grunnen til "ingen" bryr seg om dette ligger i at en samlet anmelderskare mener det er middelmådig og tungspilt. 66 og 64 av 100 er Metascoren for henholdsvis PS3 og 360 versjonen. Og at Edge enda eksisterer er for meg en gåte. Ja, det blir jo bare færre og færre folk som har peiling på spill så rart Edge overlever. Det fikk også bra kritikk i Dagbladet. Men folk flest liker jo enkle racing spill som Motorstorm hvor man kjører på en predefinert bane så ikke rart et spill som dette ikke slår an. Jeg har prøvd FUEL og syntes det var gøy! Variert bilkjøring med et snev av strategi (er det raskere å kjøre en omvei, men på veien, eller å suse rett gjennom skogen som er kortere, men du har lavere fart. Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan har du da fått tak i det? De har det ikke til utleie på noen av videosjappene i nærheten av meg! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Grunnen til "ingen" bryr seg om dette ligger i at en samlet anmelderskare mener det er middelmådig og tungspilt. 66 og 64 av 100 er Metascoren for henholdsvis PS3 og 360 versjonen. Og at Edge enda eksisterer er for meg en gåte. Ja, det blir jo bare færre og færre folk som har peiling på spill så rart Edge overlever. Det fikk også bra kritikk i Dagbladet. Men folk flest liker jo enkle racing spill som Motorstorm hvor man kjører på en predefinert bane så ikke rart et spill som dette ikke slår an. Du har tydeligvis ikke spilt MotorStorm i det hele tatt. Problemet med Fuel er at man har et ENORMT, men ubrukelig område å kjøre rundt på. Racingsjangeren handler jo først og fremst om å komme først i mål, ikke om å utforske flest postapokalyptiske verdener. Racingen i Motorstorm er i tillegg balansert slik at opptil 8 typer kjøretøy kan eksistere på samme brett, mens Fuel har kun en eller to typer. Denne diskusjonen er egentlig dødfødt, for Metascoren taler jo for seg selv. Endret 12. juni 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
TubXtra Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Litt skuffende at dette spillet har fått såpass midt-på-treet mottagelse - har ventet lenge på et racingspill hvor det er om å gjøre å komme raskest frem / først i mål men lar deg selv velge hvor du vil kjøre. Med tanke på spillets omfang er det vel kanskje ikke mulig å lage noen representativ demo heller. Regner med at jeg kjøper det uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå