Gjest lillerosin Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Okej, først; dette er ikke et spørsmål jeg vil ha svar på fordi jeg er en forelska patetisk jente som vrir og vender alt i retning av at han liker meg. Men jeg bare lurer og er nysgjerrig på hvordan jeg skal tolke en gutts oppførsel. Gutten det er snakk om ble jeg kjent med for en tid tilbake i skolesammenheng. En bra kjemi førte til litt sporadisk samtaler på nett uten direkte flørt (blant annet hans initiativ), vi møttes etterhvert på fest, endte med sex. Veldig koslig, ingen klein stemning. Etter dette skjedde hadde vi ingen kontakt, - til tross for at man i dag er tilgjengelig p nett osv hele tiden.. Så jeg tenkte at ok, han er ikke interessert. (Jeg var kanskje på det tidspunktet litt interessert). Uansett så klarte jeg seff, jente som jeg er, å sende han fyllemelding som sikkerrt ga uttrykk for at jeg syns d var rart at d hadde skjedd ting. Han syns ikke det. Etter en stund uten kontakt møtte jeg ham igjen i skolesammenheng, da var han dødshyggelig og tok insj til å prate med meg, spørre om hvordan jeg hadde hatt det siden sist osv osv. Så skjedde det at vi en stund etter dette møttes på fest igjen, og han kom bort å satt seg med meg, prata med meg og bare så på meg og smilte og i det hele tatt. Det var veldig hyggelig, men han stakk etterhvert tilbake til venna sine (deriblant en jente) og de stakk. Fortsatt ingen kontakt utenom når vi møtes. Neste gang jeg møtte han ute på fest, så endte det opp med at vi hadde sex igjen. Han var veldig overivrig og var ganske full og hadde tydlig bestemt seg for at han skulle være med meg:P Etter dette hadde vi fortsatt ikke noe kontakt på nett eller sms eller noe, men jeg møtte han i skolesammenheng igjen, og jeg gikk et stykke unna ham, han var opptatt med å prate med noen, og jeg bare gikk en annen vei. Pluselig kommer han etter meg (han skulle samme vei, men uansett) og tar meg igjen - snakker til meg med navn slik at jeg må stoppe og snu meg. Han hadde ingenting viktig å si, skulle bare jabbe om at han ikke hadde sett meg før på dagen og hvordan d gikk og blabla. Er han interessert ell???? Jeg vet jo det der med at; ringer han ikke er han ikke into you, eller hva det er, og at gutter fint kan være interessert i sex uten noe mer. Men det er jo ikke sånn at vi har sex ofte, så han trenger liksom ikke holde meg varm ved å prate med meg; og han tar jo insj til å komme å prate, så det er ikke bare fordi han må og for å være hyggelig. Vet ikke helt hvorfor jeg lurer, men har aldri vært noen reser på flørting selv, så er litt nysgjerrig! Hvis det har noe å si så er han en gutt som ikke virker spesielt sjenert, men samtidig er han ganske stille og anonym og gjør ikke så mye ut av seg. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Klarer rett og slett ikke å lese, har ikke pust til det. Forsøk med å dele opp litt tekst her, så det ikke blir noe pustevansker her. :-) Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Høres litt ut som om han bare er ute etter å ha sex Om du er okei med det, så får dere hygge dere. Dersom du vil noe mer, så må du nok ta initiativ selv høres det ut som Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kejnner ikke typen, men virker som en som går etter kukken, men du... kan ikke du prøve å ta kontakt med ham? Kanskje han er av den sjenerte typen når det kommer til SMS, face og msn? Lenke til kommentar
Gjest lillerosin Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Men det er liksom ikke noe "vits" for han å oppføre seg sånn som da han f.eks oppsøker meg på skolen bare for å jabbe om ingenting, - for det leder ikke til at vi har sex uansett. Og nå kommer vi ikke til å se hverandre no mer sikkert uansett, siden vi flytter snart begge to. Og han oppfører seg jo ikke som noen flørtende player i det heeele tatt, så jeg bare skjønner ikke helt hvordan han bare kan tenke med kuken. For vi har hatt oss et par ganger bare. Men jeg trodde jo det jeg og,helt til han faktisk viser en annen side av seg når jeg møter han irl. Syns bare det er litt rart at han syns det er lettere - å være åpen og hyggelig facetoface, enn på nettet Stikk motsatt av meg, men jeg er jo sjenert uansett da så Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kanskje han er litt smartere enn de fleste andre, så han faktisk ikke oppfører seg som om han tenker med kuken som du så fint kaller det Det virker jo som om han får holdt deg som "pulevenn" fint på den måten ihvertfall! Uansett, lykke til Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Like barn - leker best. Får vi si i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Må slenge meg på de andre her, og si at dette høres ut som en som er ute etter et fysisk forhold, og ikke noe mer. Det forklarer hvorfor det ble stille mellom dere to den første tiden etter dere hadde sex. Hvorfor han da jabber om ingenting med deg ved senere anledning, er rett og slett en måte og opprettholde kontakten med deg på et generelt nivå, slik at han får muligheten til sex igjen. Hadde han vært genuint intressert i et skikkelig forhold, ville han tatt kontakt kort tid etter sexen. Den naturlige emosjonelle oppfølgeren etter det fysiske. Men hvis sexen er god, så kan du jo beholde han som en sex-venn, hvis du klarer å ha sånne ting uten å blande for mange følelser i det da. Hvis ikke, så er det bare å cut him off, og bevege deg videre. Lenke til kommentar
Gjest lillerosin Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Men vi møttes i en situasjon som ikke var en flørtesituasjon, det var ikke på fylla eller noe slikt, vi fikk bare umiddelbart god kjemi og kom godt overens. Det starta med et slags vennskapelig forhold og så bare skjedde det at vi hooka opp etter en fest. Og siden han fortsatt er hyggelig og tar kontakt og den slags så kan han da ikke mislike meg, eller hate meg eller no sånt? Jeg mener; at hvis han syns det var en stor tabbe å bli med meg hjem hadde han vel heller prøvd å unngå meg. Jeg snakker ikke om at jeg tror han er klar for et seriøst forhold med barn og hund liksom, men det må da ligge en eller annen interesse til grunn for dette? Ikke forelskelse nødvendigvis, det tror jeg ikke, jeg er jo heller ikke forelska, men har kanksje en viss interesse for han siden jeg gidder på en måte. Han er jo ikke sånn med andre som han har blitt kjent med p samme måte som meg. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Han misliker deg ikke og han hater deg ikke. Han synes heller ikke at det var en tabbe å bli med deg hjem. Tvert i mot syns han det var en bra ide, etter som han gjorde det igjen senere. Det som der i mot setter i gang alarmen er at det er helt stille mellom dere en stund etter sexen, noe som sier meg at han er ute etter et fysisk forhold. Han får det han vil ha, er stille en stund, og gjenopptar kontakten når han begynner å bli klar for en runde til. Ja, det ligger en interesse i deg fra hans side. Men jeg har en mistanke om at den for det meste er fysisk. Han er rett og slett ikke sånn med andre som han har blitt kjent med på samme måte, rett og slett fordi han mest sansynlig ikke har hatt sex med dem. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg tipper denne gutten ikke vet helt hva han føler for deg. Prøv å ta litt initiativ over en periode og se om ting forandrer seg eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå