Qosmio Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg skal kjøpe scooter nå, for bruk innen Oslo pluss noen svippturer i utkantene.. Jeg vurderer Kymco eller Daelim 125 ccm eller 250 ccm. Er voksen og har kjørt tung mc i mange år. Kunne godt ha tenkt meg å høre noen synspunkter fra dere her i forumet, litt om kvalitet, kjøreegenskaper osv. Ønsker også tips om seriøse forhandlere. Takk Endret 26. mai 2009 av Qosmio Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gilera Runner er gode scootere. Fås i både 2 takt og 4takt(125ccm), begge disse kan du få til å yte litt mer om du skulle bli lei. Yamaha scootere har jo god kvalitet. Yamaha Maxter virker som en grei scooter, se greit ut også.(Synes jeg da) Kjøp heller noe litt dyrer som er av kvalitet, det lønner seg nesten alltid. Lenke til kommentar
Qosmio Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Takk for svar. Gilera er vel ikke det første jeg forbinder med kvalitet, men skal se på den yahamaen. Ellers så hadde jeg vel strengt tatt kjøpt honda om jeg nå skulle ha betalt 50-60 lapper for en scooter, men syns det er litt mye da jeg har både bil og tung mc i tilegg. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Å? Har du dårlig kjennskap til Gilera eller? Gilera Runner er jo en av verdens mest populære scootere. Og det er piaggio som eier dem, motor er iallfall veldig god. Har en selv(50cc) og jeg har iallfall godt inntrykk av den. Lenke til kommentar
Qosmio Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Har generellt bra erfaring med motorer da jeg er mekaniker, å italiensk makaroni teknikk er vel ikke det beste på markedet nei.. men uansett, takk for tipset. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Moped/større sykkler og bilmotor er langt ifra det samme. De mest kjente trimprodusentene holder til i Italia. Polini, Malossi iallfall. Piaggio vil iallfall jeg se om noe av det beste. De som lager motorene som står i bla. Derbi, nyere Aprilia, Gilera osv. Endret 26. mai 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Qosmio Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Tror vel jeg har vokst ifra trimming og mopeder. Ser bare hvordan de italienske mc`ene til mine venner er.. Ingen av de som kan måle seg med kvaliteten til en japse eller koreaner uansett. Dessuten var spørsmålet her hva som er å annbefale av kymco og daeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå