Gjest Gjesten Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei. Om lørdag hadde jeg sex med en jente, og hun insisterte på at jeg ikke skulle bruke kondom. Dette synes jeg var veldig merkelig, men lot det gå. Jeg hadde en såkalt ølpikk, altså at jeg så vidt fikk den opp. Etter ca. ett minutt inn i akten brukte jeg riktig hode, og tok på dong. Spm mitt er: Er det fare for at hun kan ha blitt gravid i løpet av den lille tiden jeg ikke brukte kondom? Jeg fikk så vidt kølla opp, så er det fortsatt mulig at det kan ha kommet noen sædceller inn i henne? Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fikk du utløsning i henne? Hvis ikke er det nok ikke noe å bekymre seg for. Men vil likevel anbefale henne en graviditetstest for sikkerthets skyld. Lenke til kommentar
Gjest Gjesten Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nei, fikk ikke utløsning inn i henne. Jeg stakk før jeg fikk noen form for utløsning i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cie Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, hun KAN ha blitt gravid. Sjansen er ikke stor, men den er der. Lenke til kommentar
Gjest Gjesten Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Var det jeg fryktet. Graviditetstest er utelukket, siden jeg så vidt kjenner henne. Det er en lang forhistorie bak denne episoden, men jeg kan si såpass at dette var mer eller mindre planlagt fra hennes side. Jeg var såpass beruset at jeg så vidt husker noe fra selve akten, men husker at jeg trakk meg når hun ville uten kondom. Hun var derimot edru. Hvor lang tid vil det normalt ta før jeg kan forvente å høre noe dersom det verste har skjedd, og hun har blitt gravid? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er teoretisk mulig at hun kan ha blitt gravid ja, men svært lite sannsynlig. Om hun blir gravid finner hun det nok ut etter et par ukers tid har gått slik at hun kan ta graviditetstest. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Spørs da om poenget var å bli gravid. Lenke til kommentar
ehnothanks Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 I så fall så har du vært særdeles uheldig om hun er det. Selv når mannen får utløning inni så skal jo veldig mye klaffe før det skjer. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er nok ikke noe å bekymre seg for. Det er en teoretisk mulighet, men ikke stort mer sannsynlig at det snør imorra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg