markusa Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei Jeg har nettopp mottatt en smartpost konvolutt med innhold i, og lurte bare på om jeg kan bruke denne konvolutten igjen? Det står på den porto betalt innland. Pakk og send! Men lurte da på om den kan brukes om igjen eller om man må kjøpe frimerker og klistre på eller hva man må gjøre? Takk for svar:) Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du kan bruke selve konvolutten flere ganger, men du må kjøpe frimerker og sette på. Lenke til kommentar
markusa Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 okai hvordan veit jeg hvor mange frimerker som trengs? Veit det bestemmes etter vekten.. Det veier 65 gram.. hvordan finner jeg ut hvor mange jeg trenger da? Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) På denne siden kan du se prisene til posten. 65 gram = 15,50 kr. Det enkleste er å gå til et postkontor, så veier de brevet/pakken og krever x antall kroner av deg. Endret 26. mai 2009 av torkaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå