voktern Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg sliter med å pakke ut .rar filer. Fatter faen ikke hva som er galt, uansett hvilke filer jeg prøver å pakke ut får jeg feil på dem. Samme filer er blitt pakket ut med windows hos andre venner så det ikke noe feil med .rar arkivet. Om noen har noen fiffige løsninger på dette spytt ut. Output fra utpakkinga: Testing archive Turboneger_-_Scandinavian_Leather.rar Unknown method in 10 - I Want It All.mp3 Unknown method in 11 - Drenched In Blood (D.I.B).mp3 Unknown method in 12 - Le Saboteur.mp3 Unknown method in 13 - Ride With Us.mp3 Unknown method in Turbonegro - Scandinavian Leather.m3u Unknown method in 01 - Intro - The Blizzard Of Flames.mp3 Unknown method in 02 - Wipe It Till It Bleeds.mp3 Unknown method in 03 - Gimme Some.mp3 Unknown method in 04 - Turbonegro Must Be Destroyed.mp3 Unknown method in 05 - Sell Your Body (To The Night).mp3 Unknown method in 06 - Remain Untamed.mp3 Unknown method in 07 - Train Of Flesh.mp3 Unknown method in 08 - Fuck The World.mp3 Unknown method in 09 - Locked Down.mp3 No files to extract Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Du hadde ikke tilfeldigvis noen problemer med nedlastinga (hvis det var det du gjorde)? Ser ut som om filen er korrupt. Hva med å laste den ned på nytt, eller kopiere den fra noen av kameratene dine. Lenke til kommentar
voktern Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Som sakt det er ikke noe feil med filen. Bare for morros skyld testa jeg den på fatterns windows pc og den funka helt fint. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Så bare at du hadde testa på windows... Linux kan brenne Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Høres ut som du har feil på en minnebrikke, særlig siden du sier filene er OK på andre maskiner. Har opplevd liknende selv. Ellers regner jeg med du bruker winrar 3.x? rk Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det heter vel ikke WinRAR på Linux? Det hadde vært litt for ironisk Den jeg bruker heter iallefall rarlinux-3.1.1.tar.gz og den funker strålende MarcelSB Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hva med å faktisk kjøpe plata? Her laster du ned piratkopier og så har du nerve nok til å be om hjelp til å bruke den? Lenke til kommentar
freerider Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 08 - søren ta The World.mp3 Lenke til kommentar
voktern Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Hva med å faktisk kjøpe plata? Her laster du ned piratkopier og så har du nerve nok til å be om hjelp til å bruke den? Hva faen vet du om jeg ikke har kjøpt plata? Uasett er det unrar jeg har problemer med. Så jeg trenger ikke dårlige tips om at jeg burde installere Winrar på nytt (som faktisk er et windows basert). Så om dere ikke har noen gode tips la heller være å skrive et innlegg Lenke til kommentar
Klette Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 sliter med det samme.... Litt irriterende btw, det er vel ikke ulovlig å laste ned musikk.... Bare du sletter innen 24t eller no... ( ikke at jeg bryr meg det spøyt ) Lenke til kommentar
voktern Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 fikk et tips om å skru at CRC sjekkinga på filene når man pakker ut. Teste det når jeg kommer hjem da jeg glemte å skru på pc før jeg dro. Lenke til kommentar
voktern Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 har planer om å bruke man unrar Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg sliter med å pakke ut .rar filer. Fatter skitt ikke hva som er galt, uansett hvilke filer jeg prøver å pakke ut får jeg feil på dem. Samme filer er blitt pakket ut med windows hos andre venner så det ikke noe feil med .rar arkivet.Om noen har noen fiffige løsninger på dette spytt ut. Output fra utpakkinga: Testing archive Turboneger_-_Scandinavian_Leather.rar Unknown method in 10 - I Want It All.mp3 Unknown method in 11 - Drenched In Blood (D.I.B).mp3 Unknown method in 12 - Le Saboteur.mp3 Unknown method in 13 - Ride With Us.mp3 Unknown method in Turbonegro - Scandinavian Leather.m3u Unknown method in 01 - Intro - The Blizzard Of Flames.mp3 Unknown method in 02 - Wipe It Till It Bleeds.mp3 Unknown method in 03 - Gimme Some.mp3 Unknown method in 04 - Turbonegro Must Be Destroyed.mp3 Unknown method in 05 - Sell Your Body (To The Night).mp3 Unknown method in 06 - Remain Untamed.mp3 Unknown method in 07 - Train Of Flesh.mp3 Unknown method in 08 - søren ta The World.mp3 Unknown method in 09 - Locked Down.mp3 No files to extract HERREGUD.... Oppgrader Winrar da MANN Lenke til kommentar
goggi Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 høres ut som om du har en gammel winrar. Lenke til kommentar
voktern Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Høres ut som du ikke vet hva du prater om. Les før du skriver Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Uh....oppgradere UNrar da...? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 sliter med det samme....btw, det er vel ikke ulovlig å laste ned musikk.... Bare du sletter innen 24t eller no... ( ikke at jeg bryr meg det spøyt ) Det er ikke ulovlig å laste ned musikk i det hele tatt (i Norge). Det med 24 timer er bare en «urban myth», det finnes ingen slike regler for fildeling noensteder i verden Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hva med å faktisk kjøpe plata? Her laster du ned piratkopier og så har du nerve nok til å be om hjelp til å bruke den? Hah. ikke klag til han a. jeg som la ut linken, og rippet cd'en for den saks skyld. Voktern, les her: http://www.linuxworld.com/linuxworld/lw-20...ompression.html Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 De fleste Linuxer har bare lagt med en nokså gammel versjon av RAR. Hent ned den nye fra rarsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå