olemedkrutt Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fikk 4 på tentamen, og har hatt varierte karakterer på småprøver gjennom året. Fra 3 til 5. Fram mot eksamen pugga jeg ganske mye, og gjorde det ganske bra på den, forventer 5 på den eksamenen. Så etter denne intense puggingen har jeg altså ganske mye kompetanse i R2, men siden tentamen allerede er tatt, blir det kun 4 i standpunkt. Fins det noen måte jeg kan vise lærern min kompetanse på noe vis? Eller er løpet kjørt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bare læreren din vet hva du får, men nei det er ikke noe du kan gjøre for å forbedre karakteren din hvis dere har tatt alle prøvene. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 vi fikk tilbud om en "faglig samtale" med faglærer dersom vi lå og vippet. Er ikke helt sikker på hva denne innebærer siden jeg ikke hadde en, men du kan jo høre med faglærer om noe sånt kunne være aktuelt? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du kan be om å få en ny prøve for å vise hva du kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå