Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

prøvemuntlig.. hvor starter jeg?

Anbefalte innlegg

Hei sann. har fått RLE som oppgave i prøvemuntlig. og skal ha om religion vs. vitenskap. enkelt nok.. et tema jeg kan en del om. MEN!

jeg er elendig på presentasjoner. særemne og lengre tekster, helt okei. men presentasjoner går det dårlig.

så.. hvordan starter jeg? hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn eg har lært det, bør ein munnleg presentasjon bestå av tri hovuddelar. Den fyrste er presentasjon og deg sjølv og andre på eventuell gruppa, og presentasjon av kva du skal snakka om. Oversikt over innhald er fint å ha med.

Del to, hovuddelen, bør likna ei drøfteoppgåva, spesielt viss du har ei problemstilling du skal behandla. Viss du ikkje har god trening i drøftingoppgåvor, bør du sjå dette opp på nettet. Om oppgåva ikkje har problemstilling, bruk fleire kjeldor enn berre læreboka! Sjølvstendig jobbing trekkjer kraftig opp, og du finn nok mange artiklar om temaet ditt på nettet som du kan bruka. Tren på kva du skal seia, og ta tid på kor lang tid du bruker på heile presentasjonen. Snakk sakte, og ikkje fort. Det viktigaste er at det dei kan sjå og høyra at du kan stoffet, og at dei får med seg alt du seier.

Del tri bør vera ein kjapp konklusjon om kva du er kommi fram til. Viss det finst ei problemstilling MÅ du svara på henne kort i denne delen. Du bør òg lista opp kva kjeldor du har brukt.

Håper dette svarer litt på kva du spurte om. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...