FreezedOil Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei lurer på om: vis jeg innstalere windows vista ( som ikke har blitt innstalert før ) etter 1 juli , får jeg da windows 7 gratis når det lanseres? Endret 30. mai 2009 av FreezedOil Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Et slikt tilbud vil nok gå på kjøpsdato, ikke installasjonsdato. Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Men hvordan skal jeg bevise at jeg har kjøpt den etter 1 juni ? Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Det er litt teit da, fordi jeg har bestilt pc siden 11 April og den kommer sikkert ikke før etter 1 juni.. så er det når jeg mottar eller når jeg legger inn bestilling.. ( jeg skal betale samme dag som jeg mottar ) og er det 1 eller 26 juni ? lest og hørt forskjellig .. Endret 26. mai 2009 av FreezedOil Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 De fleste kildene på nett sier fra 1. Juli, men siden MS ikke har sagt noe offisielt er det vanskelig å si noe sikkert. Hvis datoen hadde vært 1. Juni hadde nok MS allerede kommet med en offisiell uttalelse om oppgraderingskampanjen. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Dette gjelder vel også bare for PCer med forhåndsinstallert Vista ultimate ? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det skal gjelde for alle utgaver foruten Vista Basic. Man skal også få den samme versjonen man hadde, altså har man Vista Home Premium får man Windows 7 Home Premium osv. Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei lurer på om: vis jeg innstalere windows vista ( som ikke har blitt innstalert før ) etter 1 juni , får jeg da windows 7 gratis når det lanseres? Har Microsoft kommet med tilbud om dette da? Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Hei lurer på om: vis jeg innstalere windows vista ( som ikke har blitt innstalert før ) etter 1 juni , får jeg da windows 7 gratis når det lanseres? Har Microsoft kommet med tilbud om dette da? hvar etter 1 juli, min feil.. trokke det er offisielt nei.. leste om det på it avisen Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 hvar etter 1 juli, min feil.. trokke det er offisielt nei.. leste om det på it avisen Hvis det står på ITAvisen, kan du bare glemme det. ITAvisen = Se&Hør, dvs. de skriver bare søppel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå