Gå til innhold

Skillevegger for Lowepro fotosekk

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg driver å tilpasser layouten for objektiver i min Lowepro Primus Minimus AW fotosekk, og er i den sammenheng ute etter et stk. ekstra skillevegg for å få plass til et siste objektiv. Har hørt med japanfoto som ikke kunne hjelpe, og mail er sendt til fotovideo. Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Jeg driver å tilpasser layouten for objektiver i min Lowepro Primus Minimus AW fotosekk, og er i den sammenheng ute etter et stk. ekstra skillevegg for å få plass til et siste objektiv. Har hørt med japanfoto som ikke kunne hjelpe, og mail er sendt til fotovideo. Noen gode tips?

Et tips er å høre med den norske importøren :)

Det er forresten: pr-foto.no tlf: 67 06 76 00

Andreas

Lenke til kommentar
Heisann.

Et tips er å høre med den norske importøren :)

Det er forresten: pr-foto.no tlf: 67 06 76 00

Andreas

Takk skal du ha Andreas!

Lenke til kommentar
Jeg har 2 skillevegger til overs.

De er fra Compudaypack og ligger i Trondheim

Har du noen mål?

Skilleveggen jeg er ute etter er ca. 15x20cm inkludert borrelåsen, altså av minste sort som jeg finner i min sekk fra før av. hadde vært utrolig flott om du hadde noe slikt liggende!

Edit: Sjekka ut noen bilder av compudaypack, og det ser lovende ut

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...