Caliber Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Heisann. Jeg driver å tilpasser layouten for objektiver i min Lowepro Primus Minimus AW fotosekk, og er i den sammenheng ute etter et stk. ekstra skillevegg for å få plass til et siste objektiv. Har hørt med japanfoto som ikke kunne hjelpe, og mail er sendt til fotovideo. Noen gode tips? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Heisann.Jeg driver å tilpasser layouten for objektiver i min Lowepro Primus Minimus AW fotosekk, og er i den sammenheng ute etter et stk. ekstra skillevegg for å få plass til et siste objektiv. Har hørt med japanfoto som ikke kunne hjelpe, og mail er sendt til fotovideo. Noen gode tips? Et tips er å høre med den norske importøren Det er forresten: pr-foto.no tlf: 67 06 76 00 Andreas Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Heisann.Jeg driver å tilpasser layouten for objektiver i min Lowepro Primus Minimus AW fotosekk, og er i den sammenheng ute etter et stk. ekstra skillevegg for å få plass til et siste objektiv. Har hørt med japanfoto som ikke kunne hjelpe, og mail er sendt til fotovideo. Noen gode tips? Et tips er å høre med den norske importøren Det er forresten: pr-foto.no tlf: 67 06 76 00 Andreas Takk skal du ha Andreas! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ta også å sammenlingne prisen i forhold til rimligste lowepro sekken,kan hende at 1 stk innlegg blir såpass dyrt at det kan lønne seg og kjøpe en ekstra sekk for innlegget sin skyld. Lenke til kommentar
arela Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har 2 skillevegger til overs. De er fra Compudaypack og ligger i Trondheim Har du noen mål? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg har 2 skillevegger til overs.De er fra Compudaypack og ligger i Trondheim Har du noen mål? Skilleveggen jeg er ute etter er ca. 15x20cm inkludert borrelåsen, altså av minste sort som jeg finner i min sekk fra før av. hadde vært utrolig flott om du hadde noe slikt liggende! Edit: Sjekka ut noen bilder av compudaypack, og det ser lovende ut Endret 26. mai 2009 av Caliber Lenke til kommentar
arela Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Slik ser de ut - 15 cm over borrelås og ca 16 cm i høyde. Borrelåset er ca 11 cm. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hadde de løse skillevegger hos importøren? I tilfelle, hva kostet de? Andreas Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg ordnet biffen selv med noe skumplater jeg fikk med til strømforsyningen min, så fikk aldri ringt og sjekket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå