gnaling94 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som vet om et alternativ til for eks. KOSS Porta Pro? Er så utrolig lei Porta Pro nå, ettersom hvert eneste headset jeg har kjøpt (fire stykker nå tror jeg) har blitt ødelagt, og hver gang jeg har gått i butikken, har jeg ikke fått nye eller fått de reparert. Så, det jeg leter etter er byggekvalitet, samme kvalitet og lydnivå som i KOSSene når det kommer til lyd, og kanskje de kunne sett litt bra ut, ikke det at det er det som avgjør valget. Alle svar er satt stor pris på Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Portable altså? Vel, AKG K518 er det suverene valget. Ellers har du jo Koss ksc-75 og Sennheiser px100. Om det var til hjemmebruk du mente, så er Sennheiser HD595 til litt over tusenlappen er ypperlig valg. De blir av mange regnet som de mest komfortable hodetelefonene som fins, inkludert meg selv. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Portable altså? Vel, AKG K518 er det suverene valget. Ellers har du jo Koss ksc-75 og Sennheiser px100. Om det var til hjemmebruk du mente, så er Sennheiser HD595 til litt over tusenlappen er ypperlig valg. De blir av mange regnet som de mest komfortable hodetelefonene som fins, inkludert meg selv. Takk for respons! Haha, jeg føler at Sennheiser HD 650 begynner å friste meg, men den sprenger budsjettet med 2000kr og er nok ment til litt mer enn mitt bruk... Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Portable altså? Vel, AKG K518 er det suverene valget. Ellers har du jo Koss ksc-75 og Sennheiser px100. Om det var til hjemmebruk du mente, så er Sennheiser HD595 til litt over tusenlappen er ypperlig valg. De blir av mange regnet som de mest komfortable hodetelefonene som fins, inkludert meg selv. Takk for respons! Haha, jeg føler at Sennheiser HD 650 begynner å friste meg, men den sprenger budsjettet med 2000kr og er nok ment til litt mer enn mitt bruk... Om du skulle gå for HD650, så må du også ha hodetelefonforsterker til langt over 1000kr. Sjekk ut Audio Techinca ATH-A900. Det er noen vanvittig brae hodetelefoner! Hadde dem selv i et år, og savner dem enda. Men mine Sony MDR-SA5000 duger Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Portable altså? Vel, AKG K518 er det suverene valget. Ellers har du jo Koss ksc-75 og Sennheiser px100. Om det var til hjemmebruk du mente, så er Sennheiser HD595 til litt over tusenlappen er ypperlig valg. De blir av mange regnet som de mest komfortable hodetelefonene som fins, inkludert meg selv. Takk for respons! Haha, jeg føler at Sennheiser HD 650 begynner å friste meg, men den sprenger budsjettet med 2000kr og er nok ment til litt mer enn mitt bruk... Om du skulle gå for HD650, så må du også ha hodetelefonforsterker til langt over 1000kr. Sjekk ut Audio Techinca ATH-A900. Det er noen vanvittig brae hodetelefoner! Hadde dem selv i et år, og savner dem enda. Men mine Sony MDR-SA5000 duger Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan er Audio Technica ATH-A900 i forhold til KOSS sine Porta Pro? Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hahahaha. De kan ikke sammenlignes en gang. Eneste fordelen Porta Pro har er at de er mindre og derfor bedre å ha på seg "on-the-move" (portable). Ellers er ATH-A900 suveren. Kjøpte dem selv på audiocubes.com. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Hahahaha. De kan ikke sammenlignes en gang. Eneste fordelen Porta Pro har er at de er mindre og derfor bedre å ha på seg "on-the-move" (portable). Ellers er ATH-A900 suveren. Kjøpte dem selv på audiocubes.com. Takk skal du ha for tipset. Det blir vel til at jeg går for disse, tenker jeg Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hahahaha. De kan ikke sammenlignes en gang. Eneste fordelen Porta Pro har er at de er mindre og derfor bedre å ha på seg "on-the-move" (portable). Ellers er ATH-A900 suveren. Kjøpte dem selv på audiocubes.com. Bare for å være sikker. Er det noen headset gir bedre lyd (eller ser bedre ut) enn ATH-A900 til samme pris? Endret 1. juni 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nei. Google det om du er usikker. A900 er meget kjent for å være bang for the buck. Du vil ikke bli skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå