Boralis Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ja, hva kan jeg regne med å få for et Asus P4PE De Luxe med en P4 3,06 HT, begge deler kjøpt ny i april i år altså under 1 mnd gammel. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Forumet er ingen markedsplass. tatt fra retningslinjene.... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Men så var heller ikke Snekker'n ute etter å selge varene her da. Tolkningssak. Man kan nok få solgt komponentene til like under listepris. Brukt er brukt, samme hvor lite det er. Prøv deg frem Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Forumet er ingen markedsplass. tatt fra retningslinjene.... Det var da svert :x , det jeg spurte om var hva man kunne regne med å få for dette,jeg har ikke lagt det ut for salg her. Håper du er like nøye med dine egne tråder Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 :oops: var vel litt for rask på avtrekkern.... Du kan vel få 4300-4500kr kan du vel få. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Du får sånn ca. 10-20% mindre enn original pris vil jeg tro, men du må ikke nevne at du har oc den da kan du få mindre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå