anders888 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei! Vet ikke om dette blir riktig sted å poste, men dere får heller flytten den om det er feil. Jeg er ute etter en liten og billig opptaker for dv. Har et hjelmkamera som jeg skal koble til. Eller er det billigere å kjøpe et videokamera med dvinn og koble det til? Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
avo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei! Vet ikke om dette blir riktig sted å poste, men dere får heller flytten den om det er feil. Jeg er ute etter en liten og billig opptaker for dv. Har et hjelmkamera som jeg skal koble til. Eller er det billigere å kjøpe et videokamera med dvinn og koble det til? Håper noen kan hjelpe meg Tror nok at du heller skal se etter et kamera med analog inn, om ikke du har et hjelmkamera med firewire ut. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 analog inn? jeg fikk i hvertfall at det skulle kunne kobles til alt med dv-inngang. Lenke til kommentar
avo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 analog inn? jeg fikk i hvertfall at det skulle kunne kobles til alt med dv-inngang. Da tror jeg du tar feil. Hva heter kameraet ditt ? Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 det er godt mulig.. Var det som ble fortalt fra butikken. Husker ikke merke eller hvor det ble kjøpt, er flere år siden. Tror det er en rca kontakt som kommer ut i fra det.. Noen som har forslag til billige kameraer som det kan kobles til? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 De færreste videokameraene til en akseptabel pris har analog inngang. Du må nok godt opp i pris. Mulig jeg tar feil, men lenge siden jeg så et kamera til under 10.000 med analog inngang. Mulig du må enda lenger opp i pris pr i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå