triks Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg trenger litt hjelp med å finne en finfin skjerm til rundt 3500.. helst ikke så mye over. Vil at den skal fikse _minst_ 100Hz i 1152x864. Så spytt ut, ingen forslag er for dumme. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Sjekk siggen min. Det er en SUPERB skjerm. Du får den billigere, men den datashoppen vil jeg på noen måte ikke anbefale. Den i siggen har jeg ikke testa selv, men har hørt mye godord. Har forresten egen meny der du kan stille inn lysforhold på skjermen, "text" da blir skjermen gråaktig og bedre å lese på, "picture" som er den vanlige og "movie" for ekstra mye lys på filmer som navnet tilsier. Lenke til kommentar
triks Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Danke.. Den så flotters ut. Den skal nok vurderes sterkt. Men du har ikke noen plasser i hodet der de selger billigere?? :wink: Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jo da.. Det finnes en billigere webshop, men jeg ønsker at du leser dette først. Jeg hadde gjerne betalt de kronene ekstra slik i ettertid. BTW: Denne skjermen takler minst 1152x864 @ 100Hz, den takler 1600x1200 @ 100Hz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå